Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Garanti ved reperationer B2B

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 51
Fra  Hygge ole Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Dauw

Jeg har forsøgt at google mig frem til mit svar, og har besøgt forbrugerstyrelsens hjemmeside.

Mit spørgsmål omhandler garanti på reparation firma til firma.

En case kunne være:
"Jeg har solgt en varer til en kunde, lad og sige det er et industri køleskab til en kantine. Efter nogle år skal dette køleskab reperares og have skiftet en reservedel. 9 måneder efter går samme reservedel i stykker igen".

Jeg skifter reservedelen og siger hvad det koster, men kunden vil ikke betale, fordi han siger der stadigvæk er garanti på. Jeg forklarer ham at mit firma kun har 3 månederes garanti på vores reperationer og reservedele.

Spørgsmålet er: Bestemmer jeg selv hvad garanti jeg giver til mine kunder når det omhandler en reperation eller reservedel, eller skal jeg overholde nogle lovmæssigt standarder feks "altid 1 års garanti på..." eller "2 månedes garanti" .... 

Hej

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 51
Fra  Hygge ole Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)