Dauw Jeg har forsøgt at google mig frem til mit svar, og har besøgt forbrugerstyrelsens hjemmeside. Mit spørgsmål omhandler garanti på reparation firma til firma. En case kunne være: Jeg skifter reservedelen og siger hvad det koster, men kunden vil ikke betale, fordi han siger der stadigvæk er garanti på. Jeg forklarer ham at mit firma kun har 3 månederes garanti på vores reperationer og reservedele. Spørgsmålet er: Bestemmer jeg selv hvad garanti jeg giver til mine kunder når det omhandler en reperation eller reservedel, eller skal jeg overholde nogle lovmæssigt standarder feks "altid 1 års garanti på..." eller "2 månedes garanti" .... |
nu fandt jeg denne her: http://www.forbrug.dk/Artikler/Dine-rettigheder/Forbrugerguides/Reparationer/garanti?tc=DC1884BDCF684015BA55DA66F4795F30
Men det er fra firma til privat person, i mit tilfælde er det firma til firma..er det anderledes ?