Pengene tilbage, hvis ikke mit produkt lever op til forventningerne! Hvor mange iværksættere og firmaer tilbyder det? Jeg gør, for jeg ved, hvad jeg kan og jeg ved at mit produkt virker efter hensigten. Det er da indlysende at Neo Feng Shui indretning er kommet for at blive - ja, i det mindste for mig, som gerne vil leve af det. Men hvorfor er det så så svært at få budskabet ud til virksomhederne? Til et foredrag snakkede med trendforskerne Anne Lise Kjær, som har Kjær Global i London. Hun sagde, at jeg var to til tre år forud for min tid. Hun var sikker på, at det jeg laver, vil efterfølge det, man kalder "wellnessbølgen", som vælter inde i alle hjem lige nu. Hendes eget hjem og firma, var allerede indrettet efter disse principper. Med den viden hun havde og hvor stor betydning, det havde haft for hende - kunne hun ikke drømme om, ikke at bruge sådan en som mig og min viden. Som person har jeg fingeren på pulsen, er meget præsentabel (ikke alternativ og ligner langt fra en omvandrende troldkone med krystaller i ørerne), går for at være et skridt foran andre. Mit hoved fejler intet og det arbejder konstant med nye idéer. Jeg kan ses i Alt for Damerne næsten hver uge, hvor jeg er med i en reklame for Jotun maling. Jeg sidder i en en stol og mit navn og min proffesion stå på siden. (Det jeg prøver at fortæller er, at nogle professionelle i ryggen, som står inde for mig og for mit arbejde). Der hvor jeg har indrettet, er de imponerede over, hvilken forskel og hvilken betydning, det har haft for deres virksomhed og ikke mindst for medarbejdernes trivsel. Det er nemlig ikke helt så ligegyldig, hvordan der indrettes og med hvilke farver. Langt fra! Farver og indretning påvirker mennesker så meget, at det har meget stor indflydelse på arbejdsklimaet og dermed også medarbejdernes trivsel. Husk lige igen - pengene tilbage, hvis ikke det virker - alt at vinde - intet at tabe. Den rigtige farve og den rigtige indretning på et salgskontor, kan fx. forøge aktiviteten så betydeligt, at det kan mærkes i dagligdagen. En rød eller blå væg i det forkerte rum, kan faktisk lave rigtig meget ballade og skabe unødige konflikter. En virksonhed uden farve, kan være med til at dræne medarbejderne, så de slet ikke leverer det de kan og bør. Lidt surt, når de nu engang er ansat til at yde deres ypperste. Hvorfor er det så lige, at det er så svært at trænge igennem til erhvervslivet??? Hvad skal jeg gøre??? ![]() Bedste hilsner fra Lotte Tjek evt. www.combi-to-vision.dk |
Hej Lotte.
>Hvorfor er det så lige, at det er så svært at trænge igennem til erhvervslivet???
Jeg har brug for lidt mere viden for at kunne håbe på at kunne hjælpe dig! :)
Hvad siger dine potentielle kunder, når du taler med dem?
Og et par baggrundsspørgsmål:
-Hvordan markedsfører du dig?
-Hvad koster en løsning for et kontor med 20 pladser ca.?
-Hvad består din service/dit produkt mere konkret i?
Hilsen Anders
Jeg har brug for lidt mere viden for at kunne håbe på at kunne hjælpe dig! :)
Hvad siger dine potentielle kunder, når du taler med dem?
Og et par baggrundsspørgsmål:
-Hvordan markedsfører du dig?
-Hvad koster en løsning for et kontor med 20 pladser ca.?
-Hvad består din service/dit produkt mere konkret i?
Hilsen Anders