Har du erfaringen (og kan dokumentere at det), med at lave sites der indeholder en CMS løsning, e-handel, integreret med ERP, CRM, track/trace, 360 grader billederoatation, newletter, mediadatabase, annoncering på Google, SEO, Flashprogrammering og implementering, statestik så vi kan se hvor og hvorfra vores kunder kommer oma? Hvis du kan svarer ja til ovenstående så hører jeg gerne fra dig. Jeg har konceptet og ikke mindst produktet som henvender sig til mellemstore og store virksomheder over hele verden og privatpersoner som har den holdning at kun det bedste er godt nok for dem, deres virksomhed, medarbejdere og gæster. Jeg er ikke fan af virksomheder som sælger modulløsninger og egentlig er ligeglad med hvordan siten går så snart de har solgt deres løsninger. TIl gengæld søger jeg den person/virksomhed som brænder for internethandel og hele tiden ønsker at forbedre siten, sig selv og optimerer den til et mersalg. Derfor er jeg i princippet ligeglad med om du tjener op til 40.000 om måneden - for gør du det kender jeg omsætningen og ved hvad jeg selv tjener. Så har du lysten til at lave en seriøs site som ikke bare har danske men international ambitioner og hvor portentialet er meget stort, baseret på en forretningside som er opbygget fordi der ganske enkelt er et "hul" i markedet - ja så ring 40 21 12 41. Jeg forlanger at se dokumentation for hvad du har lavet, at du har erfaring med at lave e-handel og tænker e-handel døgnet rundt! Stort set:-) |
Med den lange liste over krav, tror jeg du bør komme med en noget større gulerod for eventuelle partnere. Folk der kan alt det du forlanger, er en mangelvarer. Hvis de skal bruge tid på det her, vil de gerne vide hvad du kan levere. Smid dit "CV" på, så folk kan om de tror på at du har, hvad det kræver for at få et stort projekt til at fungere :)