Hej.
Jeg har sådan set ikke et tilbud om varer, men en lejlighed..... Ikke at dette er et decideret boligsite - men man kan aldrig vide,om nogen her kender nogen, der evt er interesseret..... 
Billig! 1 værelses andelslejlighed på amager til salg.
20 m2 stor med mindre trinette køkken, hvori der er indbyggede kogeplader samt køleskab. Der er eget toilet og bad med rummelig brusekabine.
Der er fællesvaskeri med fri tørretumbler og kælderrum tilknyttet.
Ejendommen har en stor aflukket hyggelig gård, hvor man må færdes og fx grille om sommeren.
Der er gode parkeringsmuligheder og det er tilladt at have husdyr i ejendommen.
Lejligheden er beliggende i Kastrup, lige op ad Amagerparken ved Amagerhallen.
Direkte bus fra døren til Hovedbanegården og direkte natbus hjem til døren fra Rådhuspladsen. Kun 8 min. til Hovedbanen med tog fra Tårnby st.
Der er gode indkøbsmuligheder ved Fields, Tårnby Torv og nærtliggende kiosker.
Den månedlige ydelse er ca kr. 3100, inkl boligafgift, a/c el, vand, varme og tvpakke . Andelsboligforeningen er velfungerende og har en god økonomi.
Andelsbeløbet er knap 169.000 - sælges for 80.000 kr.(kan forhandles yderligere, hvis køber selv kan male o.lign.)
Jeg kan kontaktes enten her, eller via overkonstabel(a)gmail.com
Disclaimer : Jeg er stadig ret ny herinde, så hvis dette indlæg er fejlplaceret, eller helt ude af tråd med formålet, så beklager jeg naturligvis og regner med en moderator evt kan fjerne det!?