Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PAKKE DISTRIBUTION I DANMARK FRA 40 KR. PR PAKKE

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa jeg har bemærket at I også søger en til database arbejde:

http://www.findenfreelancer.dk/project.php?id=1276537815

Den slags kan jeg måske tilbyde.

Men jeg synes bare du skal spille med åbne kort herinde på Amino og fortælle præcist hvor lang du er i processen, så får du med garanti meget mere ud af at bruge Amino.

Det lyder ellers spændende. Jeg må bare tilstå at det skræmmer mig en lille smule at du er så forholdsvis billig, især med de ustabile priser på brændstof. Det ville jo være en skam hvis det lykkes og få det op op og stå og så stiger olien lidt og så ryger hele din fortjeneste. Så jeg vil nok mene at det er bedre at tage lidt mere og så til gengæld levere en bedre service og bedre logistik håndtering, sporing osv. Fx tror jeg vi ville være interesseret hvis prisen er den samme som fx GLS og så bare med bedre lettere pakkelabel håndtering, samt sms/gps tracking til vore kunder. Så ville vi helt sikkert stille skarpt på dig til vores lille foder shop og lidt forskelligt andet vi har i støbeskeen.

Good luck med det hele Big Smile

Fra Farum
Tilmeldt 4. Jun 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 06:53

Hej Michael

Ja det er rigtigt at vi søger en der kan lave databaser, og det ser jeg ikke noget forkert i, 

Da vi hele tiden gerne vil have at vores system skal være så nemt som muligt, og da vi går har og har en del planer for fremtiden, så skal der altså også laves moduler til det, 

Men som jeg læser dit indlæg. Så må man ikke søges efter folk, Når man har lavet reklame for vores distribution, og ja jeg giver dig ret i at vores priser er GODE, og ja det skal være meget nemmer for virksomhederne og lave labels/fragtbreve. Ergo sørger vi folk til vider udvikling af system.

Jeg ser ikke noget forkert i dette, men det er måske bare mig, i dag bruger vi et system, som helt klart ikke kan det halve af hvad jeg gerne vil have det til, og med de planer for fremtiden, så skal der nogen flere moduler alt i alt så det bliver meget nemmer for vores Kunder og blive behandlet...

Men forresten tak for din gode ide, Den vil jeg arbejde lidt vider på med en smsløsning på leveringer. ;-)

Mvh

HR. Hansen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 08:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej HR. Hansen

Dit problem er at alle disse køre e-købmænd og kvinder, har fået så meget erfaring, at de ikke bare hopper på det første og det bedste.

Jo mere åbne kort du spiller med, jo bedre. Fx. er du total anonym hvilket i sig selv gør at du aldrig får mine pakker, dernæst har jeg under cvr.dk kunne læse at dit ApS er under tvangsopløsning

Jeg håber da det er en fejl, for det er et rigtigt kedeligt signal, og en lille undersøgelse de fleste ville lave før de sender varer med en ny leverandør.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 08:30

Hej Mov Management ApS

Jeg vil da ønske dig alt mulig held og lykke med dit projekt.

Jeg står og har brug for nyt fragtfirma fra 1/7 og dine priser skræmmer mig ikke. Jeg har hidtil betalt kr. 50 for en pakke til kunden og  kr. 15 for  efterfølgende pakke til samme adresse, og oplevet en utrolig god service fra mit fragtfirma. Det der ødelage deres pakkekørsel var folk der ikke betalte deres regninger... dog fortsætter de med pallefragt så "mit" fragtfirma har valgt pakkefragten fra.

Det er så får mine lamper til at lyse når jeg ser det som Kenneth skriver og at du ikke selv er spor åben! Det giver et helt forkert indtryk af dig og dine sikkert meget gode hensigter.

Mit forslag er at du som de andre skriver kommer frem med noget mere, om dig og dit firma, jeres betingelser osv. det vil gavne dig.

Så vil du vinde os her på amino så kom ud af busken med dine info.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:36

Jeg tror vist ik du har læst mit indlæg ordentligt. Jeg nævner bare at jeg måske kunne tilbyde det database arbejde du mangler. Jeg arbejder med MYSQL databaser, men det er os lige meget.

Angående den prisliste jeg lige har modtaget fra dig på min e-mail. Jeg synes vi skal tage snakken herinde, så andre kan få glæde af de ting vi snakker om.

Nu ved jeg ikke om det er et udkast du har vedhæftet eller hvad det er, men jeg går ud fra at det er en færdig prisliste.

Jeg synes priserne ser ok ud, men jeg tror det med rumfang kan forvirre folk lidt.
Og så virker det overhovedet ikke professionelt sat op, tværtimod.
Få hjælp med at sætte det pænt op, og hvis du laver stavefejl, så er det ingen problem internt, men eksternt så duer det bare ikke.
Der er intet Logo, og det ligner noget du lige har lavet på 15 min efter morgenkaffen. Der står intet om levering til øer. Og hvordan foregår track and trace? Er det inkl moms? Mvh Benny. Har du ik et efternavn? osv osv osv

Jeg får en masse røde lamper og ubehagelige følelser indeni min krop når jeg læser det. 
Det virker simpelthen ikke gennemtænkt og vækker overhovedet ikke tillid.

Du må se tingene fra kundens sysnvinkel og lave noget der skaber tillid.
Og så skal du nok indstille dig på at køre med 100% samme priser til alle.(kan os være du allerede gør, men det er ikke det indtryk jeg får) Benyt evt pdf format til prislisten.

Men om vi vil købe noget? Nej. Vi tror simpelthen overhovedet ikke på det.

Jeg tror du skal gå sammen med nogen som har styr på det med at skrive og sætte tingene op. En person som skal stå for kundekontakten og måske administrationen. Der er sikkert rigelig andre ting du er meget dygtigere til, såsom bilpark, logistik, finde medarbejdere osv.

Sorry men jeg tror faktisk du har lang vej endnu, og jeg vil råde dig til IKKE at låne penge.

Sorry jeg er lidt pessimistisk på dine vegne, men jeg har set nogen knække nakken og stå med gæld bagefter, og det ønsker jeg ikke for nogen.

Byg det op lige så stille og slå ikke større dej op en du kan overskue. Vær mere ydmyg og gør dig meget mere umage. Find eventuel nogen at samarbejde med, så skal det nok gå dig godt, for du har jo masser af gåpåmod.

Pøj Pøj

Med venlig hilsen
Michael Hjulskov

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:48

Michael:
Det lyder ellers spændende. Jeg må bare tilstå at det skræmmer mig en lille smule at du er så forholdsvis billig, især med de ustabile priser på brændstof. Det ville jo være en skam hvis det lykkes og få det op op og stå og så stiger olien lidt og så ryger hele din fortjeneste.

Ganske rigtig....

Rigtige vognmænd beregner altid dieselolie tillæg på alt kørsel, da dieselpriserne svinger meget.

Alt andet er ikke godt for en virksomheds sundhed og pengene er som du selv skriver ganske små.

Pas bare på, at du ikke selv taber en hulens masse penge, for der er rigtig meget du skal medregne i transportprisen.

mvh

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)