Hejsa jeg har bemærket at I også søger en til database arbejde: http://www.findenfreelancer.dk/project.php?id=1276537815 Den slags kan jeg måske tilbyde. Men jeg synes bare du skal spille med åbne kort herinde på Amino og fortælle præcist hvor lang du er i processen, så får du med garanti meget mere ud af at bruge Amino. Det lyder ellers spændende. Jeg må bare tilstå at det skræmmer mig en lille smule at du er så forholdsvis billig, især med de ustabile priser på brændstof. Det ville jo være en skam hvis det lykkes og få det op op og stå og så stiger olien lidt og så ryger hele din fortjeneste. Så jeg vil nok mene at det er bedre at tage lidt mere og så til gengæld levere en bedre service og bedre logistik håndtering, sporing osv. Fx tror jeg vi ville være interesseret hvis prisen er den samme som fx GLS og så bare med bedre lettere pakkelabel håndtering, samt sms/gps tracking til vore kunder. Så ville vi helt sikkert stille skarpt på dig til vores lille foder shop og lidt forskelligt andet vi har i støbeskeen. Good luck med det hele |
Hej Michael
Ja det er rigtigt at vi søger en der kan lave databaser, og det ser jeg ikke noget forkert i,
Da vi hele tiden gerne vil have at vores system skal være så nemt som muligt, og da vi går har og har en del planer for fremtiden, så skal der altså også laves moduler til det,
Men som jeg læser dit indlæg. Så må man ikke søges efter folk, Når man har lavet reklame for vores distribution, og ja jeg giver dig ret i at vores priser er GODE, og ja det skal være meget nemmer for virksomhederne og lave labels/fragtbreve. Ergo sørger vi folk til vider udvikling af system.
Jeg ser ikke noget forkert i dette, men det er måske bare mig, i dag bruger vi et system, som helt klart ikke kan det halve af hvad jeg gerne vil have det til, og med de planer for fremtiden, så skal der nogen flere moduler alt i alt så det bliver meget nemmer for vores Kunder og blive behandlet...
Men forresten tak for din gode ide, Den vil jeg arbejde lidt vider på med en smsløsning på leveringer. ;-)
Mvh
HR. Hansen