|
Hej HR. Hansen Dit problem er at alle disse køre e-købmænd og kvinder, har fået så meget erfaring, at de ikke bare hopper på det første og det bedste. Jo mere åbne kort du spiller med, jo bedre. Fx. er du total anonym hvilket i sig selv gør at du aldrig får mine pakker, dernæst har jeg under cvr.dk kunne læse at dit ApS er under tvangsopløsning. Jeg håber da det er en fejl, for det er et rigtigt kedeligt signal, og en lille undersøgelse de fleste ville lave før de sender varer med en ny leverandør. |
Hej Mov Management ApS
Jeg vil da ønske dig alt mulig held og lykke med dit projekt.
Jeg står og har brug for nyt fragtfirma fra 1/7 og dine priser skræmmer mig ikke. Jeg har hidtil betalt kr. 50 for en pakke til kunden og kr. 15 for efterfølgende pakke til samme adresse, og oplevet en utrolig god service fra mit fragtfirma. Det der ødelage deres pakkekørsel var folk der ikke betalte deres regninger... dog fortsætter de med pallefragt så "mit" fragtfirma har valgt pakkefragten fra.
Det er så får mine lamper til at lyse når jeg ser det som Kenneth skriver og at du ikke selv er spor åben! Det giver et helt forkert indtryk af dig og dine sikkert meget gode hensigter.
Mit forslag er at du som de andre skriver kommer frem med noget mere, om dig og dit firma, jeres betingelser osv. det vil gavne dig.
Så vil du vinde os her på amino så kom ud af busken med dine info.
Bliv gratis medlem