Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO er spild af tid, hvis man har penge nok!

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Min erfaring er helt ubetinget, at "strudsemetoden" (stik hovedet i et hul i jorden, og lad som om ingen siger noget grimt) ikke virker.

AdWords er en af de absolut billigste måder for BP at komme i kontakt med dem der søger informationer om den aktuelle sag.

Og jeg ser faktisk heller ikke brok af betydning over lige netop det. Det som der er diskussion om er, hvorvidt det er rimeligt at BP udbetaler de 16 milliarder i kvartalsvis dividender til deres investorer, som de plejer. Et beløb der er over 50 gange større end det nuværende samlede reputation-marketing budget.

Problemet er så bare, at hvis de dropper dividenderne, så vil mange investorer trække sig og det kan i værste fald lukke BP helt. Og lige netop det er USA rigtig bange for, for så vil de stå tilbage uden ekspertise eller kapital til at løse de aktuelle og praktiske problemer der er - og der vil så heller ingen penge være til de mange erstatninger, som naturligt vil følge.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:35

Mikkel deMib Svendsen:

Problemet er så bare, at hvis de dropper dividenderne, så vil mange investorer trække sig og det kan i værste fald lukke BP helt.

Det er vist ik fysisk muligt... BP er et aktieselskab, og hvis en aktionær vil sælge, men ingen vil købe hans aktier, så hænger vedkommende selv på dem, indtil en evt køber kommer på banen.
Så ejer fordelingen kan ik lukke BP, men det kommer denne forureningssag nok til, med mindre enten USA eller England eller evt. andre tager skraldet...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:42

Når tilliden til et selskab forsvinder, så dumpes deres aktier. Der vil altid være købere til dem, hvis prisen er lav nok. Se bare på deres aktiekurser nu - de er allerede faldet voldsomt. Det kan skam godt være med til at vride halsen om på dem.

BP ender så dog nok med at falde i kategorien "too big to fail" - verden (og særligt USA lige nu) har simpelt hen ikke råd til, at de går på røven.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:44

Hej Fashion

Nu hvor der alligevel er udbrudt religions krig på dette område igen.

Så kan jeg ligeså godt sige min mening.

Nu er Adword jo utroligt godt, hvis man skal have et budskab ud med det samme, og er sikkert også billigere, end at lave en masse SEO. For man er her oppe mod nogle græsrods organisationer, som sikkert får en masse støtte af nogle røde universitets studerende, der ikke fatter, at de skal leve af de virksomheder, når de er færdige.

JEg vil ikke kalde det at snyde, tværtom, så viser det sig hurtigt, at hvis man ikke har mange søgniner på ens Søgeord, så vil en Adword være billigere i længden end at få en professionel SEO gut til at optimere sin placering.

Nu har jeg fuld forståelse for at BP laver denne løsning, og det mere fordi at alle ved at man kun vil få omkring 10% af sit budskab ud igennem medierne, da de mere er interresseret i at sælge reklame pladser end at lave en saglig dækning. Det er forretninger, og det skal man holde sig for øje.

Men ellers er det jo en naturlig udvikling, som jeg tror vi vil se mere af i fremtiden, specielt nu hvor mange mennesker ikke lever af produktion, men mere sidder og feder den foran sin PC, og tror at de driver et verdensfirma, fordi at de har bestilt et grafikkort i USA......som er produceret i Vietnam, for et europæisk firma, med bank i Afrika.

Og så er det dejlig nemt at sidde og svine et firma til, der ikke laver andet end at efterleve den efterspørgelse, der er på de producerende markeder, der netop gør at man kan sidde dejlig varmt og trykt foran sin PC, og være hellige. Tænk bare på alt det lort, der bliver produceret og kasseret i Kina, og hvordan de resourcer bliver håndteret......Man ville blive støt som græsrods menneske, men det er lidt ligesom at det så er ok, for det ser man ikke. Og det gør jo også at man har en billig PC, så man kan lave græsrods arbejde på nettet.

/Kenneth

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 12:45

Det er selvfølgelig noget lort det der er sket for BP. Men har BP gjort noget særligt forkert? Har samtlige andre olieselskaber ikke også ledninger rundt omkring, som kunne sprænge læk?

Jeg synes slet ikke der er noget forkert i, at BP betaler i dyre domme for at give verden deres syn på sagen. Medierne kan man jo ikke altid stole på, og jeg synes det er fint de tager ansvar. Det havde været langt værre, hvis de bare, som Mikkel siger, stak hovedet i jorden.

Men som Demib også bemærker, så er det forkert uanset hvad BP gør. Det er åbenbart ikke menneskeligt at fejle, når man taler om mennesker i et olieselskab.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:51

BZR:
Det er selvfølgelig noget lort det der er sket for BP. Men har BP gjort noget særligt forkert?

Nej, det tror jeg ikke man kan sige, at de har. Problemet er, at der bores på de dybder de gør - 1500 meter nede. Det er vist det der gør redningsarbejdet så forbandet svært.

Til sammenligning er alle de danske borringer på langt lavere dybder, og det skulle, såvidt jeg forstå, gøre det langt lettere at fikse problemer, hvis det skulle ske her.

Det store problem er så alle de andre steder i verden, hvor man borer på ligeså dybt vand - eller dybere. Her er der mange der nu er RIGTIG nervøse. Nogle steder er den slags dybe borringer vist sat på hold - men ikke i f.eks. Grønland. Men prøv lige at forestille jer, hvad der villke ske, hvis samme katastroge skete ud for Grønslands kyst ... Det ville satme være noget lort!

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 13:02

Nu vi taler om "PR", så kunne man måske forestille sig at BP gerne ville fortælle de betaler større erstatninger end de juridisk er forpligtet til.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:35

Kenneth:

Men ellers er det jo en naturlig udvikling, som jeg tror vi vil se mere af i fremtiden, specielt nu hvor mange mennesker ikke lever af produktion, men mere sidder og feder den foran sin PC, og tror at de driver et verdensfirma, fordi at de har bestilt et grafikkort i USA......som er produceret i Vietnam, for et europæisk firma, med bank i Afrika.

Og så er det dejlig nemt at sidde og svine et firma til, der ikke laver andet end at efterleve den efterspørgelse, der er på de producerende markeder, der netop gør at man kan sidde dejlig varmt og trykt foran sin PC, og være hellige. Tænk bare på alt det lort, der bliver produceret og kasseret i Kina, og hvordan de resourcer bliver håndteret......Man ville blive støt som græsrods menneske, men det er lidt ligesom at det så er ok, for det ser man ikke. Og det gør jo også at man har en billig PC, så man kan lave græsrods arbejde på nettet.

/Kenneth

Man ved aldrig helt om man skal grine eller græde når der kommer endnu et fordomfuldt indlæg fra "Den gamle gudsbenådede håndværker Kenneth"

Fordi du ikke kan finde ud af at tjene penge via din computer, betyder det altså ikke at alle andre med en computer heller ikke kan finde ud af det.

Der findes faktisk indtil flere temmelig lange universitetsuddannelser som udelukkende går ud på at arbejde ved hjælp af en computer. Det er langt de færreste der er selvlærte, bumsede, coladrikkende, teenagere uden socialt engagement.

Men den fordom uddør nok først sammen med den sidste analoge håndværksvirksomhed der lukker fordi ledelsen ikke indså nødvendigheden af at overgå til den digitale tidsalder.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)