Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er prisen for hjælp til søgemaskineoptimering?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 04-12-2006 13:58:51 Forfatter: outletguru.com
Så giv dog et par eksempler.

Da jeg købte hos concept-i.dk fik jeg faste priser på 10 - 15 - 20 - 25 osv. søgeord.

Det kan sgu da ikke blive mere simpelt

Hvilke placering?

Hvilke søgeord?
1 resultat på alle søgeord?
1. side?

2. side

I hvor lang tid?

Hvad hvis andre søgemaskineoptimerer på de samme ord... hvad gør du så, hvis ordet kommer længere ned?
Kunne SEO leverandør få lov til at komme ind at "rode rundt" inde på kundens CMS system.
Lægge filer ind?
Omprogrammere systemet, så kunden ikke skal have fat i mig hver gang en ny vare bliver lagt infd

Du må meget undskylde, men jeg synes ikke, det er rimeligt, at forstyrre alle dem, der "lytter med" på tråden, medens vi offentligt mailer frem og tilbage for at afklare diverse forhold, som hurtigt bliver så specifikke, at de ikke er interessante for størstedelen, fordi de ikke lige kører et CMS magen til men har noget helt andet.

Jeg garanterer ALDRIG noget, som jeg ikke selv har kontrol over. Det er useriøst, i hvert fald for mig, bare at lange en pris over disken på 25 søgeord sådan uden videre. Jeg er selv blevet kontaktet af sådan en virksomhed, som slet ikke havde fattet, at det er det, jeg selv gør.... og gud, hvor kunne man bare pille alt det, de lovede fra hinanden.

Når jeg stopper her er det af almindelig respekt for brugerne på Amino.
Til almindelig orientering tager jeg 800+ moms for søgemaskineoptimering.

Venlig hilsen,

Christian

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)