Hey Jeg har netop installeret Unirgy_Giftcert ver. 0.9.14 - Hvorfor kan jeg ikke se det i min frontend? Jeg kan se "Check Your Gift Card Balance" i frontenden Men jeg kan ikke komme til at bruge det beløb der er til rådighed!Jeg kan godt se det i min backend og oprette gavekort! Hvordan får kunderne adgang til at bestille gavekort og bruge de gavekort de har? Er det muligt at tage de oprettede koder og printe dem ud på gavekort jeg får lavet hos et trykkeri, eller skal de mailes ud som man kan i modulet? Disse kort skal deles ud til kunder, gratis! Hvordan køber andre kunder gavekortene.. skal de oprettes som produkter i shoppen? Hurtig hjælp da jeg skal have det op at køre her i weekenden! På forhånd tak, Jesper - ShopOnJob.dk |
Hej Jesper,
Jeg kender ikke lige til unirgy_giftcert.
Men du kan evt. overveje bare at bruge det gavekort / rabatkode system som allerede er bygget ind i magento. Det har virket for os.
Du kan sætte det op inde i prisregler. Hvis det kan bruges, kan du lige skrive igen så skal jeg nok skrive lidt mere detaljeret om hvad du skal gøre.
God weekend.