Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento - Gavekort modul

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg har netop installeret Unirgy_Giftcert ver. 0.9.14 - Hvorfor kan jeg ikke se det i min frontend? Jeg kan se "Check Your Gift Card Balance" i frontenden Men jeg kan ikke komme til at bruge det beløb der er til rådighed!Jeg kan godt se det i min backend og oprette gavekort!

Hvordan får kunderne adgang til at bestille gavekort og bruge de gavekort de har?

Er det muligt at tage de oprettede koder og printe dem ud på gavekort jeg får lavet hos et trykkeri, eller skal de mailes ud som man kan i modulet? Disse kort skal deles ud til kunder, gratis!

Hvordan køber andre kunder gavekortene.. skal de oprettes som produkter i shoppen?

Hurtig hjælp da jeg skal have det op at køre her i weekenden!

På forhånd tak,

Jesper - ShopOnJob.dk

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 21:38

Hej Jesper,

Jeg kender ikke lige til unirgy_giftcert.
Men du kan evt. overveje bare at bruge det gavekort / rabatkode system som allerede er bygget ind i magento. Det har virket for os.

Du kan sætte det op inde i prisregler. Hvis det kan bruges, kan du lige skrive igen så skal jeg nok skrive lidt mere detaljeret om hvad du skal gøre.

God weekend.

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Nov 09
Skrevet kl. 21:48

Mark Jensen:

Hej Jesper,

Jeg kender ikke lige til unirgy_giftcert.
Men du kan evt. overveje bare at bruge det gavekort / rabatkode system som allerede er bygget ind i magento. Det har virket for os.

Du kan sætte det op inde i prisregler. Hvis det kan bruges, kan du lige skrive igen så skal jeg nok skrive lidt mere detaljeret om hvad du skal gøre.

God weekend.

Jeg har overvejet det, men syntes ikke lige jeg kunne sætte det op til det jeg skal bruge.

Skal som skrevet primært bruges til at generere koder til trykte gavekort som skal deles ud gratis, og som vi skal kunne følge så vi kan se hvilke kunder der bruger det. Kunderne skal have kr. 100,- i rabat + fri fragt (kr. 65,- som også skal trækkes fra) Kan man det derinde? Jeg er ikke så stiv i magento, så en rigtig god forklaring ville være fedt :o)

Jesper

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 21:54

Du kan godt give rabat, det er jo dens primære formål :)

Men ja du kan også yderligere lav fri fragt.

Deres eget system er faktisk ret smart,

Fra Munkebo
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:18

Hej Jesper

Vi bruger dette gavekort unirgy_giftcert i vores Magento system (larvefødder børneunivers) og du skal efter install oprette den som en vare så kunder kan finde den.

Du kan sagtens lave en masse koder og dele dem ud såsom visitkort eller lign

De skal bruges i "rabatkoder" i indkøbskurven og beløbet bliver fratrukket

mvh

Iben - Larvefødder børneunivers

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Nov 09
Skrevet kl. 18:29

Iben - Larvefødder Børneunivers:

Hej Jesper

Vi bruger dette gavekort unirgy_giftcert i vores Magento system (larvefødder børneunivers) og du skal efter install oprette den som en vare så kunder kan finde den.

Du kan sagtens lave en masse koder og dele dem ud såsom visitkort eller lign

De skal bruges i "rabatkoder" i indkøbskurven og beløbet bliver fratrukket

mvh

Iben - Larvefødder børneunivers

Hej Iben

Jeg har fundet ud af hvordan det fungerer og har sat det op til det behov det skal dække lige p.t.

Men mange tak for dit indlæg :o)

Jesper - ShopOnJob.dk

Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:30

Hvis det skulle have interesse for dig Jesper eller andre, som skulle læse denne tråd, så udbyder vi nu en gavekort service som fungere med Magento, men også andre webløsninger. Der er GRATIS oprettelse og den tager besværet ud af at sælge gavekort online. Den kræver ikke man har en betalingsløsning.

Læs mere om nemgavekort gavekort system.

Tomas

www.nemgavekort.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)