Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bank købes!!

Side 4 ud af 7 (66 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 3 person

agenten:

Det er skønt at se at der er så mange seriøse medlemmer!

Kunne det tænkes at der var nogle seriøse medlemmer som vidste at deres bank eller en de kender er til salg,. Jeg er godt klar over at dette er iværksætteforum, men det er vel ikke alle der er helt uerfarne på det finansielle!

JAmen er du seriøs med et 20 ords indlæg i håb om at købe en F***** Bank?!? helt ærligt man :P?

ukonstruktive tråde for ukonstruktive responser. Vil du virkelig gerne købe en bank så brug da lidt tid på det.

Amen for fanden da :P

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15018
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:17

Lundsby:

Fashion-Seller:
Og alt hva Erik røre ved pt, ja det mangler sku penge! Han skulle have holdt sig i baggrunden, og gjort det han var bedst til, nemlig at programmere...

Det håber jeg ikke du har ret i! Det går vist også 7N ret godt!

Tror du overså pt ;D

Så vidt jeg ved, så er hans ejerskab af 7N fra starten af dette årtusinde...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:29

Hej Fashion-Seller

Jeg kan ikke huske det præcise årstal ville gætte på 2003-4. Det er lidt flovt for jeg var faktisk i stald hos Iocore da det blev til 7N og Erik hjælp med at købe det tilbage.

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 20:48

Hvorfor skal det være i Danmark...??? arbejder sammen med et firma de har købt en i Monaco for 30 mil kr. Måske de er billigere i udlandet..:-)

Men som jeg læste tidligere i tråden tror jeg et godt bud ville være jyske banker/sparekasser, de puster jo godt for tiden.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 20:54
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Der bliver jo lavet handler til 500 mil hver dag på amino. Her vrimler med seriøse forretningsfolk i den kaliber. De har jo alligevel ikke andet at give sig til end at kigge efter 500 mils handler på en side for små fisk hvor der bliver diskuteret dropshipping og fif til hvordan man nemmest låner penge i banken på en hjemmelavet  forretningsplan på 11 sider.

xxx

Fra Odense NV
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 58
Fra  DANHILL ENERGY SOLUTION Skrevet kl. 21:42

Som du jo sikker nok kan læse, så skal JEG ikke købe en bank, men jeg har en klient der vil. Grunden til at jeg gider spørge her på Amino, er at jeg selv har været iværksætter i 35 år,  at jeg i mine virksomheder lægger meget stor vægt på networking, og at jeg mener at man starter som lille, og har man det rigtige netværk, ja så blir man stor,

Fra Odense NV
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 58
Fra  DANHILL ENERGY SOLUTION Skrevet kl. 21:44

Jeg håber ikke for Amino, at det er den generelle holdning, for så ser det ikke godt ud for fremtiden. Brug for fanden Jeres netværk - det kan være der betaler sig!!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:46

Fashion-Seller:

Lundsby:

Eriks bank hedder Canto bank, og man kan læse mere om den på den tilsvarende www adresse. Jeg ved ikke om den er til salg, men det er de fleste ting vel hvis prisen er rigtig.

Hans bank mangler penge og en stor investor ;D

Og alt hva Erik røre ved pt, ja det mangler sku penge! Han skulle have holdt sig i baggrunden, og gjort det han var bedst til, nemlig at programmere...

Og klare lidt vicevært opgaver på konens bordeller, han er jo en rigtig handyman.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:47

agenten:

Jeg håber ikke for Amino, at det er den generelle holdning, for så ser det ikke godt ud for fremtiden. Brug for fanden Jeres netværk - det kan være der betaler sig!!

Brug forfanden hovedet og tænk over om det er seriøst at søge en bank der er tilsalg for 500 millioner kroner med 20 ord? Hvis det er sådan du finder ting for dine klienter så ser det ikke godt ud for fremtiden.

Big Smile

Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:55

Spøg til side, har ikke læst hele tråden men studere gerne sagen senere. det kunne være det !!!!

Side 4 ud af 7 (66 indlæg)