Neo Feng Shui indretning af virksomheder og af private boliger! Pengene tilbage, hvis ikke mit produkt lever op til forventningerne! Hvor mange iværksættere tør tilbyde det? Jeg tør godt, for jeg ved hvad jeg kan og jeg ved, at mit produkt virker efter hensigten. Det er da indlysende,at Neo Feng Shui er kommet for at blive - ja i det mindste for mig, som gerne vil leve af det. Men hvorfor er det så svært at få budskabet ud til virksomhederne? Dem jeg har indrettet hos, er imponerede over, hvilken forskel og hvilken betydning det har haft for deres virksomhed og ikke mindst for medarbejdernes trivsel. Det er nemlig ikke helt så ligegyldigt, hvordan der indrettes og med hvilke farver. Farver og indretning påvirker mennesker så meget, at det har indflydelse på arbejdsklimaet og dermed også medarbejdernes trivsel. Den rigtige farve og den rigtige indretning på et salgskontor, kan fx. forøge aktiviteten så betydeligt, at jeg garanterer for, at det kan mærkes på omsætningen. En rød eller blå væg i det forkerte rum, kan faktisk lave rigtig meget ballade og skabe unødige konfliker. En virksomhed uden farve, kan være med til at dræne medarbejderne for energi i dagligdagen, så de slet ikke leverer det de kan og bør. Og igen igen - jeg giver garanti for, at jeg med min indretning kan optimere ikke så lidt i en virksomhed - eller i en privat bolig. Hvorfor er det så lige, at det er så svært at trænge igennem til erhvervslivet??? Hvad skal jeg gøre??? |
Lige et godt råd: Lav kun indlæg i denne test-kategori hvis du vil teste noget. Kategorien bliver ikke læst så ofte, og der kommer som regel ikke svar her. Prøv istedet at oprette indlæget i en anden kategori

mvh Carsten