Hej alle sammen Jeg er helt ny her på Amino og i iværksætter livsstilen. Jeg er blevet utrolig betaget af denne verden og nu syntes jeg det er på tide jeg også lever min drøm ud. Derfor har jeg nogle spørgsmål som jeg håber i vil kunne hjælpe med. Jeg har massere af ideer, og vil gerne starte på den måde jeg syntes som er lettest. Nemlig at sælge via nettet. Derfor ville jeg høre, hvad skal man tage højde for når man starter sin virksomhed via en e-shop Hvad koster det at få lavet en fuldt funktionel e-shop med betalings gateway osv. Lige nu har jeg et job ved siden af, men håber på et tidspunkt at kunne leve af at være iværksætter. Det er i hvert fald mit mål. |
Hej Christian og velkommen til! :-)
Der er hver dag nogle som gerne vil starte en webshop, og de får mere eller mindre det samme svar, så jeg vil anbefale dig at søge lidt her inde på Amino, så vil du helt klart finde noget du kan bruge. Du kan nok også godt regne med at du får nogle tilbud fra forskellige udbydere, hvilket jo er fint når det er det du søger :)
Du er meget velkommen til at ringe til mig på 2835 8129, hvis du vil have en snak om webshops, jeg har selv drevet webshoppen Online Parfume i flere år nu :-)
Held og lykke med det hel!
/Bomann