Jeg overvejer at købe bogen seolex, men kan jeg få noget ud af den?
Jeg er nybegynder indenfor området, men skal virkelig til at gøre noget i SEO, så vil høre om bogen og tiltagene deri er fuldstændige umulige for mig at følge med i? Eller kan man læse sig til det meste?
den er rimelig nem at læse og forstå for en nybegynder, så det er måske mest spørgsmålet om du er klar til den udfordring og store arbejde der kan være i SEO. Men du kan downloade en gratis light version, så får du en idé om sværhedsgrad og indhold i bogen.
Min vurdering er, at du helt klart kan lære meget som nybegynder ved at læse SEO-Lex. Den er skrevet temmeligt pædagogisk og med gode eksempler, så du kan få nogle værktøjer med, du selv kan bruge.
Men prøv at downloade light-versionen og læs lidt i den først. Er det ren sort tale for dig, så behøver du nok ikke bruge penge på den fulde version. Men synes du, at den virker ok, så kast dig over den fulde version.
Jeg SKAL gå i gang med det, bruger SÅ mange markedsføringskroner og er mest et sted: trendsales.dk
og det er jo ikke så smart kun at tro trendsales duer, jeg ligger alt alt alt for mange kroner der hver måned.
Ved godt det er et meget stort arbejde, har kigget en lidt over skulderen so sidder med det, og tænker puha, men det giver jo effekt ;)
SEO-LEX kan abolut anbefales. Som det nævnes højere oppe i tråden er den ret pædagogisk og byder på mange gode værktøjer og inputs.
Jeg tror, det er en god idé at du opdeler din markedsføringskanaler mentalt såvel som økonomisk. At du bruger mange penge på Trendsales, bør ikke afholde dig fra andre veje og værktøjer. Hvis Trendsales giver overskud, altså en positiv ROI, er det jo super godt, men det skal helst ikke hindre dig i at bruge penge andre steder, der også vil give overskud.
Når det så er sagt, synes jeg det er en rigtig god idé at sætte dig ind i SEO-universet og der er ingen tvivl om at man virkelig kan gøre meget selv!