Netop fået lavet nye profilbilleder (se her: www.ztrong.dk ), intet problem at ligge det ind på Amino, men...
Jeg er på LinkedIn og den tilladte grænse for at uploade er på 4 MB - alle mine billeder er JPG filer og på over 4 MB. Så jeg kan bare ikke ligge billederne ind
Du kan gøre dem mindre med de fleste billedredigeringsværktøjer. Hvis du ikke er sikker på om du har sådan et installeret, kan du altid bruge Paint som standard er installeret i Windows.
Det skyldes med stor sandsynlighed, at billederne du har fået fremstillet, er i meget stor opløsning.
Det vil helt sikker hjælpe, hvis du mindsker størrelsen på billederne (højde x bredde)
Ved du ikke hvordan man gør det, kan du eventuelt sende de ønskede profilbillede til mig. Så skal jeg nok lige mindske billedet, så det kommer under 4MB grænsen.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jamen - altså, tak John... Sender dig lige mit billede
Ved da ikke, hvad jeg skulle gøre uden jer Aminoer
Du har fået en mail retur.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn