Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjekke man hvor stor konkurrence der er på de enkelte søgeord?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:

@Seonoob: Du kan ikke sige et site er let at overgå "bare" fordi du opfylder punkt 3.

Held og lykke!

/ Emil Blücher

øøøh det var heller ikke det jeg sagde Huh?

Hjælper gerne med seo hvor jeg kan.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 09:34

er det ikke vigtigere, at vide hvilke søgeord der bliver brugt oftest og som der ikke er så meget konkurrence på. End ord som der er meget konkurrence på. Jeg vil mene at det er her man finder guldet i et konkurrencepræget markedet. 

Håber ikke mit svar er total i fisk.

Dit spørgsmål er stadigvæk relevant i forhold til at vide hvilke ord der er billigst og nemmest at have med at gøre når man skal udvælge seo ord til sin side.

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 10:15

omar:

er det ikke vigtigere, at vide hvilke søgeord der bliver brugt oftest og som der ikke er så meget konkurrence på. End ord som der er meget konkurrence på. Jeg vil mene at det er her man finder guldet i et konkurrencepræget markedet. 

Håber ikke mit svar er total i fisk.

Dit spørgsmål er stadigvæk relevant i forhold til at vide hvilke ord der er billigst og nemmest at have med at gøre når man skal udvælge seo ord til sin side.

Mvh Omar

Lige netop - kan du finde huller hos konkurrenterne som de har overset, og som der faktisk er trafik på er det optimalt.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)