Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super hotte sommertilbud

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle sammen

Sommeren er på vej og vi er hos Ceta Design kommet i besiddelse af en række gaver. 
Det har givet anledning til nogle helt ekstra ordinære hotte sommertilbud som du ikke vil gå glip af.

Læs mere om de forskellige tilbud på: http://cetadesign.dk/pages/specialoffer.aspx

Vind et luksus ophold:

Bestil din hjemmeside hos Ceta Design inden 1. september og deltag automatisk i lodtrækningen om en lækker luksusrejse for 2 personer. Vinderen kan frit vælge mellem en bred vifte af oplevelser, og der er noget for alle. Der kan bl.a. vælges mellem Slotte og Herregårde, Storbyferie eller Wellness. Der er morgenmad inkluderet alle steder og visse steder tilbyder også velkomstdrink og aftenmenu. 

Lodtrækningen vil finde sted den 3. september og vinderen får direkte besked.

Tryksager til vanvittige lave priser og få en gave med:

Skift dine gamle kedelige tryksager ud med nye professionelle tryksager. Giv dine kunder den oplevelse de fortjener og skab dig selv et professionelt image udadtil. Bestil en af vores 2 tryksags pakker og spar op til 30% på tryksagerne og modtag samtidig en gave helt gratis.

Bliv set på nettet:

Bestil en linkbuilding pakke der passer til dine behov og få en professionel SEO ekspert til at gennemgå din adwords og analytics helt gratis. Bestiller du vores store pakke vil vi også gennemgå hele din hjemmeside og give dig en komplet rapport med hvilket ting du kan gøre med din hjemmeside for at forbedre din placering hos google.

Du kan se vores referencer på http://cetadesign.dk/referencer 
*OBS* Vi mangler at oprette en række af vores referencer. Disse vil komme i løbet af dagen da vi lige har lavet vores system om og derved måtte oprette alle referencer på ny. Ønsker du at se referencer er du velkommen til at smide mig en mail hvorefter jeg vil fremsende referencer indenfor det ønskede område.  

Der er med vilje ikke lagt priser op på vores tilbud. Der findes ikke to ens kunder og det giver derfor findes der heller ikke en fast pris. Vi yder op til 30% rabat på kvalitets varer.

Ring i dag eller send en mail og få et forpligtigende tilbud:

Mail: admin(a)cetadesign.com
tlf: 50 55 35 34 

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig lige at bumpe tråden :)

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)