Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CD præsentationer som FLASH-brochure??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle

Som nogen af Jer måske er bekendt med så er jeg lige begyndt at lave eBrochurer ( www.wideeyes.dk/eBrochure.html )

Til foråret skal jeg lave en firmapræsentation på en business card cd (1000stk kr. 6500 inkl. dataoverførsel og tryk for selve cd´erne). Jeg overvejer nu om jeg skal begynde og udforske mere avanceret løsninger med en FLASH brochure man ligger ned på en business card cd. Ulempen er at der er en del mere arbejde i det, og spørgsmålet er om det så bliver økonomisk forsvarligt??

Er der nogen der har erfaringer med virksomhedspræsentationer på en cd?? Hvad er økonomien i sådan et projekt?? Er det værd at bruge en uges arbejde på at få en ordentlig grafisk løsning??

Med venlig hilsen

Morten Andersen

Tilmeldt 9. Nov 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:20
Såfremt din gevinst er 6500.-? ville jeg ikke begynde at lege med Flash.
Ingen tvivl om at man kunne lave en rigtig god løsning med Flash, men hvis du selv skal til at lære at bruge flash og derefter oprette modulerne, tror jeg at din timepris bliver noget flaskesamlere vil grine af.
Skal du hyre en person til opgaven (Jeg vil da gerne byde ind, hvis jeg fik noget mere at vide om opgaven), skal  der ikke ikke laves meget lir, før pengene er brugt eksternt og du må sidde med resten af processen for et par håndøre....

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:28
Hej MD

De 6500 det er udelukkende for 1000 stk business card cd´er med datareplikation og tryk. Det er uden indhold. Spørgsmålet var derfor om det for kunderne vil være interessant at betale yderligere 4000 for min nuværende form for eBrochure eller om der er et bedre marked for lidt lir i form af en flash brochure. Selve brochuren kan man finde som et template på templatemonster og det burde jo kunne nedbringe omkostningerne en del.

Hilsen Morten

Tilmeldt 9. Nov 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:30
Så må det jo være op til, hvilke kunder dine kunder har....bla. aldersmæssigt....og om de ville falde for et "liret" produkt.
Det som bla. skal med i overvejelserne:
Såfremt dine kunders, kunder sidder bag win95 med en 266Mhz CPU, er det måske begrænset hvad de kan få ud af flash, hvis de overhovedet har Flash plugin installeret (Og hvis de ikke har, om de selv kan finde ud af det). Altså noget målgruppe analyse.
Sidst skal du være opmærksom på at der "ofte" (Har ingen belæg for at bruge ordet "ofte"), skal rettes i koden i disse templates. Jeg ser tit opslag om kyndig-hjælp til at rette i templates. Jeg har selv rettet en enkelt for en kunde.

Held og lykke med projektet.

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 14:20
Dato: 01-12-2006 10:29:23 Forfatter:WideEyes - Virtual Tours
Hej Alle

Som nogen af Jer måske er bekendt med så er jeg lige begyndt at lave eBrochurer ( www.wideeyes.dk/eBrochure.html )

Til foråret skal jeg lave en firmapræsentation på en business card cd (1000stk kr. 6500 inkl. dataoverførsel og tryk for selve cd´erne). Jeg overvejer nu om jeg skal begynde og udforske mere avanceret løsninger med en FLASH brochure man ligger ned på en business card cd. Ulempen er at der er en del mere arbejde i det, og spørgsmålet er om det så bliver økonomisk forsvarligt??

Er der nogen der har erfaringer med virksomhedspræsentationer på en cd?? Hvad er økonomien i sådan et projekt?? Er det værd at bruge en uges arbejde på at få en ordentlig grafisk løsning??

Med venlig hilsen

Morten Andersen

Hej Morten

Vi kan hjælpe dig med dine brochure både som online versioner, men også download version som du kan lægge ned på cdrom eller usb nøgler osv.

Ring til mig og hør nærmere - så finder vi en rigitg god pris

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 18:28
Hej M (orv det er næsten som i James Bond - altså dem fra før 2006)

Tak for dit tilbud, men du må have læst forkert et sted. Jeg har ikke brug for at få lavet brochurer. Jeg laver dem selv

Hilsen Morte

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)