Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smide sit link på nettet????

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er netop nu i gang med en kæmpe kæmpe markedsføring af min virksomhed. Mit budget for det er 0,- kr. Så jeg er på jagt efter gratis kanaler til markedsføring, som f.eks. div. sider, hvor man kan smide sit link op.

Som det bedste eksempel har jeg fundet mediavejviseren.dk, hvor man kan få sit link smidt op, det har faktisk givet en hel del hits. Nogen der kender flere steder?

Andre gratis amrkedsfringsmuligheder er naturligvis også velkomne.

Jeg kan sige at min virksomhed er et mindre analyseinstitut, der laver alle former for undersøgelser for virsomheder.

læs mere på min hjemmeside, som der bliver linket til længere nede.

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jan
 
Det med markedsføring uden kroner, er selvfølgelig yderst vanskeligt...
 
 
Jeg vil anbefale dig at gøre følgende:
 
Tilmeld din side til Open Directory Project. (www.dmoz.org - det er gratis)
 
Det er sammen med Yahoo det vigtigste sted at have et link, i forbindelse med at opnå en højre PageRank (Googles målestok for hvor vigtigt en hjemmeside er), for senere at få bedre resultater i søgemaskinerne.
 
Derefter vil jeg hvis jeg var dig, tage et kig på den tekniske opsætning af hjemmesiden, som jeg ved første øjekast ikke finder helt god, i forhold til søgemaskiner. Gå ind på www.html.dk - gå videre til artikler, og vælg artiklen om Søgemaskineoptimering (SEO), og få tilrettet din side til at efterkomme disse råd.
 
Derefter kan du evt. sætte dit link ind på www.add2me.dk, for at få din side indekseret hurtigst muligt.
 
Det var måske ikke det du efterspurgte, men jeg vil alligevel på det kraftigste anbefale dig at få ovenstående ting gjort. 
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)