Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design på Få Det Gjort. Ris/ros.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.
På min hjemmeside http://www.faadetgjort.dk, overvejer vi at lave om på vores design.
Vi har fået lavet et hurtigt udkast, til det nye, hvor vi prøver på at efterligne et opslag i en brugs e.lign.
Det skal lige tilføjes, at siden går ud på at formidle kontakt imellem to parter, der henholdsvis udbyder og efterspørger arbejdskraft. Står man f.eks. og mangler en babysitter, kan man indrykke en annonce, og omvendt.

Billedet ovenover, viser i korte træk, hvordan forsiden vil komme til at se ud. Resten af siden, vil så selvfølgelig også blive kørt i dette design. 
Spørgsmålet er nu, om i kan lide det? Om i tror det vil blive for uoverskueligt eller for "dødt"? Der vil være mange brugere, der ikke kender meget til internettet.
Så ris/ros til det nye design ville være rigtig lækkert:)
På forhånd mange tak.

Mvh.
Anders Hempel

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:34

Hej Anders! :-)

Idéen med at lave det som en opslagstavle synes jeg er fed.

Og det tror jeg sagtens I vil kunne få succes med, for så skiller I jer også ud.

Det eneste der er vigtigt er at det er MEGET tydeligt, hvordan man opretter annoncer, eller hvordan man søger arbejdskraft. Så folk ved præcis hvad de skal gøre. Om I vil illustrere det via. Grafik eller tekst er op til jer selv, men jeg tror det er ét af de vigtigste punkter, når du selv siger at folkene ikke kender så meget til internettet.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:35

Jeg synes, at ideen er dejlig original.

Jeg tror dog, I skal vende papiret på den brede led i stedet for at ramme skærmforfamtet. Ideen går jo fløjten, hvis man skal scrolle for at få bunden af siden med.

mvh Hans

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 23:37

Jeg ville beholde det nuværende design.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Skrevet kl. 23:45

Hej Blom:)

Kan sagtens følge dig i hvor vigtigt det er. Jeg regner med, at måden vi får folk til at se, hvor man indrykker annoncer på, vil blive lidt i stil med den gamle. Synes du den er tydelig nok?

Personligt synes jeg, at farverne er lidt "dystre", så jeg bliver nok fortaler for, at køre den i lidt lysere og mere levende farver. Hvad synes du om det ?
Nede i bunden, hvor dem man normalt river af på et ophæng, befinder sig, synes jeg, at det virker lidt sjusket. Mit eget forslag, vil være, at nøjes med en, eller højest to, der er revet af, prøve at få: "kontakt", "om os", "vi opfordrer ikke til sort arbejde" o.lign. flettet ind der. og ellers lade de overskydende være blanke. Hvad siger du til det ?

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Skrevet kl. 23:52

Hans Stokholm Kjer:
Jeg tror dog, I skal vende papiret på den brede led

Det kan jeg godt følge dig i Hans.
Tror måske bare, at det ville give for lidt plads på forsiden?

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Skrevet kl. 23:54

Rasmus Hoeks:

Jeg ville beholde det nuværende design.

Hej Rasmus.

Hvad er det du synes er bedre ved det gamle? Overskueligheden, farverne, eller hvordan ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)