Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få 6% mere udbetalt på Affiliate Marketing

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

... eller du kan i hvert fald få alle de penge du har optjent udbetalt :-). Hver gang jeg gennemgår  mit kontoudtog og sammenholder med mine optjeningsbilag, finder jeg uoverensstemmelser som betyder jeg har fået mindre udbetalt, end hvad jeg reelt har optjent.

Når jeg har gjort netværket opmærksom på fejlen, så bliver det som regel rettet til næste udbetaling. Det er ikke noget specifikt netværk jeg er efter, da alle kan lave fejl. Senest var der fejl for ca. 6%, så det er da værd at tage med.

Jeg tæller blot de beløb som er blevet indbetalt, og sammenholder det med de penge som jeg skulle have fået udbetalt jvf. udskrifterne fra netværkene. Så jeg vil da anbefale alle andre at gøre det det samme :-). Personligt bruger jeg 1 time på det hver 4 månede, så det er ikke noget som behøver tage lang tid.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt tip. Vi har oplevet beløb mellem 60- til 90.000 kr. mindre udbetalt end hvad vi reelt skulle have haft. Så super tip til alle der ikke gør det endnu Yes

 

Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sørger også altid for at tjekke mine udbetalingsbillag igennem og sammenholde dem med indbetalingerne i min bank. Jeg har dog endnu ikke oplevet at få udbetalt for lidt :)

Men helt klart noget man altid bør være opmærksom på.

Effektiv og hurtig slankekur med Nupo Kuren - Start i dag!

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Super tip. Er det aldrig selv blevet "snydt" :-)

Kenneth

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tjekker det hver måned og jeg har endnu aldrig fået for meget Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
Jeg tjekker det hver måned og jeg har endnu aldrig fået for meget Smile

Yes

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper, IOOS Internet:

... eller du kan i hvert fald få alle de penge du har optjent udbetalt :-). Hver gang jeg gennemgår  mit kontoudtog og sammenholder med mine optjeningsbilag, finder jeg uoverensstemmelser som betyder jeg har fået mindre udbetalt, end hvad jeg reelt har optjent.

Ok, det må jeg hellere få tjekket også. Det er da dybt kritisabelt hvis der generelt er 6% for lidt... Så det håber jeg bestemt ikke at jeg kommer til at opleve ved min gennemgang, selvom 6% ekstra i udbetaling jo bare er dejligt.

Kenni Nielsen:

Jeg sørger også altid for at tjekke mine udbetalingsbillag igennem og sammenholde dem med indbetalingerne i min bank. Jeg har dog endnu ikke oplevet at få udbetalt for lidt :)

Som jeg har forstået det, så er det ikke ift. udbetalingsbillaget at der er problemer. Problemet er ift. statistikken. Dvs. at udbetalingsbillaget er på mindre end hvad statistikken siger, at der burde være.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik,

Det som jeg har gjort. Jeg har været inde og kigge på min bilag og set hvad jeg skulle have udbetalt. Det har jeg sammenholdt med de beløb som faktisk er gået ind på kontoen. Det er der jeg har fundet en difference, typisk noget med virksomheder der har længere fakturering, ikke har betalt e.lign.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, så det er rent faktisk ift. udbetalingsbilagene at der er problemer?

Der ville der aldrig kunne slippe noget igennem ved mig, for det ville jo opdages, når jeg laver regnskab. Det er vel også gældende for jer andre?

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved et par netværk tager den sidste uge i en mdr optjente penge med i næste mdr..

Men faktisk ikke lige fået tjekket for fejl..

 

Mikkel

 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)