Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb i USA

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi de i  USA vil have det er amerikansk  visa kort fordi de tjekker adressen kan man ikke handle.

Så nu har jeg via amazon.com bestilt en magen til bare uden designed version. og den kommer så mellem d. 11 og 15 juni.. JATAK! :D

Men pisse surt det skal være sådan. Jeg tror jeg vil bo i USA og leve af at bestille varer til folk på ALLE shops.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Lige til generel info så kan man benytte www.MyUs.com som har mange spændende services bla. Personal Shopper Service som løser problemet med danske VISA kort.

Der også mulighed for en amerikans adresse som er meget smart hvis man hander med firmaer(eller ebay i USA) hvor man kun vil sende varer inden for grænserne.

Jeg benyttede MyUS.com for et par år siden, og det virkede rigtigt godt...  Bare lige et tip for evt. interesserede..Smile

Tilmeldt 30. Apr 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv til dem, og spørg om de har en PayPal-konto eller lignende.... Ellers kan de nok godt klare en bankoverførsel?

Tilmeldt 23. Apr 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Global Shopaholics Promises Consolidation in Two Days with Money Back Guarantee! | US Parcel Forwarding
Are you looking to Shop for EID from US online stores? We are providing free US address. Sign up now and get free US address for shipping. Get 90% Discount on your shipping

globalshopaholics
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)