Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan man komme i kontakt med erfarne java-udviklere med et iværksætter-gen?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Vi er et eksisterende team, som søger ekstra hænder til udviklingen af vores koncept.

Er der nogen som ved, hvor man kan komme i kontakt med java-udviklere, som har lyst til at arbejde ulønnet mod at få medarbejder-andele i et eksisterende selskab?

Er der nogen specielle sider til dette? Jeg har ikke på fornemmelsen at mange java-udviklere følger med på amino?

// Brian

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:10

Hej Brian,

Om der lige præcis findes det du søger ved jeg ikke, men kan fortælle dig de fleste her på Amino ikke arbejder gratis (det gør du vel heller ikke ) hvis du gør vil jeg gerne have opskriften på hvordan du klare dine regninger hver mdr ;)

God jagt ;)

/allan

Tilmeldt 14. Jan 06
Skrevet kl. 10:18

Hej Allan,

Det eksisterende team har alle et fuldtidsjob ved siden af. Vi arbejder så ca. 20 timer hver om ugen på vores projekt.

Hvis jeg ikke har været præcis nok, så er der tale om et ulønnet "deltids-job", hvor man får medarbejder-andele i projektet.

Vi har pt. rigtig travlt og har brug for flere hænder for at kunne tilfredsstille vores brugere og samarbejdspartnere.

Med venlig hilsen

Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:23

Jeg kunne forestille mig det ville give pote at sætte nogle flyers op på multimediedesigner og webintegrator uddannelserne, da jeg tvivler på en uddannet ville arbejde gratis. Og hvis det giver pote tvivler jeg på kvaliteten rækker da det i så fald sikkert bare er nogen der vil have erfaring med det..

Java folk er eftertragtede da det for mange er skidesvært at lære og sætte sig ind i, men hvis det var mig ville jeg forsøge mig gennem uddannelses stederne for disse :-)

Held og lykke

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:51

Dygtive javaudviklere har typisk allerede en løn på 40K+ om måneden, de har typisk også kone + børn. Så hvis de skal arbejde 20 timer ekstra om ugen på noget de ikke ved bliver til noget, ja så skal det godt nok være en god ide.

Husk også at udviklere også selv får gode idéer, så dette skal du også konkurrere med.

Et alternativ kunne være at finde en eller flere dygtige udviklere i udlandet. Jeg vil tro at du kan få en Filippiner med 5 år+ erfaring til omkring 500US$ om måneden for 40 timers abejde om ugen. Det er sølle 3000 bobs som I skal ud og tjene ekstra for at få råd til ham.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:00

Beklager fik nogle database fejl her på amino, så regnede ikke med at indlægget kom med..

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:06

Sorry.. endnu en dobbeltpost

Tilmeldt 14. Jan 06
Skrevet kl. 13:56

Hej Rasmus,

En outsourced ressource er ikke interessant for os. Vi har I vores "normale" job prøvet, at skulle arbejde sammen med udenlandske udviklere. Det var for besværlig og omstændigt.

Vi har selv arbejdet på projektet i over 1 1/2 år og vi ved aldrig om vi får en økonomisk gevinst ud af det. Man kan selv som kommende udvikler bestemme hvor meget arbejde man vil lægge i projektet. Ejerandelen afhænger dog blot af den committed arbejdsindsats.

Vi har alle selv børn, kone osv - Men vi har tilgengæld også lysten og motivationen til at finde den tid, som der skal til.

Den ene i vores projekt har snart 4 børn, et hus der skal renoveres samt et job som IT-chef - Oven i det lægger han 20 timer om ugen i vores projekt.

Vi har alle en travl hverdag. Men vi tror på, at hvis man skal have noget lavet, så skal man gå til den travle mand.

Hvis man er udvikler og læser denne tråd, så kan man sende mig en PB, hvis man har følgende egenskaber:

Java - Need to have
Hibernate - Need
Struts 2 - Need
Maven - Need
MySql - Need
Spring - Nice
Appfuse - Nice
HTML - Nice
Javascript - Nice
CSS - Nice
JQuery - Nice

Linux - mere need end nice