Det betyder enten, at brugernavn eller kodeord er forkert i din wp-config.php-fil eller også kan vi ikke kontakte databasen på $dbhost. Det kan betyde, at dit webhotels databaseserver er nede.
Er du sikker på, at du har angivet rigtigt brugernavn og kodeord?
Er du sikker på, at du har angivet det rigtige navn på din host?
Som beskrevet, at den ikke kan få fat i databasen. Da der ikke er en mere konkret fejlbesked, så vil mit gæt være at databasen er utilgængelig for webserveren.
Ok bare så jeg også forstår det :) Er det min sides database der er fuckt eller er det serveren ?
Principielt kan det være begge dele, men da en bruger længere oppe i tråden skriver at han oplever at siden loader men bare langsomt - er det sandsynligvis serverfejl.
En anden god indikator er at forsøge at åbne andre websider der er hostet på samme server og se om de ligeledes fejler, i dette tilfælde giver de alle fejl.
1: Overbelastet af et andet site der bruger ustyrligt mange query's i forhold til normalt (Kan være malware eller virus) - kunne i teorien også være dit eget site!
2: Kunne måske have en disk der er død i et raid, så den kører degraded.
3: Der kunne være lavet noget helt vild uhensigtsmæssig routning så forespørgslen bare tager alt for lang tid.`
4: Måske Database serveren trænger til en reboot - det løser normalt det meste.
Er det dit eget setup, eller har du det liggende hos en webhost ?