Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Succes med nyhedsbreve - jeg skal bruge 3 kandidater

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg lavede en undersøgelseAmino, for at finde ud af, om der var et behov for nogle - at få varetaget deres nyhedsbreve. Undersøgelsen viste, at der ca var 60% der gerne vil have varetaget deres nyhedsbreve - men det kom an på prisen. Jeg er deraf på jagt efter nogle kandidater, der kunne tænke sig at få sendt sit nyhedsbrev ud af en proffesionel.

Hvad skal der foregå?

Jeg skal bruge nogle forsøgs personer, hvor jeg opsætter, tracker og rapportere dit nyhedsbrev som bliver sendt ud til dine modtagere. Jeg stiller dig nogle spørgsmål vedrørende hvordan du syntes samarbejdet med mig har gået, samt hvordan du syntes resultaterne har været med det udsendte. Det vigtigt du indforstået med, at jeg vil bruge dig som reference, hvoraf nyhedsbrevet, udtalelser og lignende vil blive brugt i min egen markedsføring på Pinkmarketing. Alt skal selvfølgelig godkendes ved dig, inden det bliver publiceret på hjemmesiden.

Hvordan bliver jeg kandidat?

Jeg har allerede fundet 2 kandidater som står klar til at gøre brug af min ydelse, men jeg skal bruge yderligere 3 kandidater. Da jeg ved mange af nedenstående oplysninger er fortrolige, bedes i sende mig en privat besked med følgende oplysninger - hvis i kunne tænke jer at være en kandidat:

- Link til dit website?
- Hvor mange nyhedsbrev-modtagere har du?
- Hvor mange nyhedsbreve sender du månedligt ud?
- Benytter du dig af 100% grafisk nyhedsbrev, 100% tekst nyhedsbrev eller et mix af de 2?

Første nyhedsbrev vi opstiller for dig, laves gratis.

*Ovenstående vil blive behandlet fortroligt

Min baggrund?

Jeg har arbejdet med e-mail marketing i snart 4 år. De sidste par år meget intensivt på Trendfighter.dk hvor vi ca. har udsendt 2-3 nyhedsbrev hver måned. Vi har de tekniske egenskaber til at skræddersy et godt nyhedsbrev til dine modtagere, samt muligheden for at tracke resultaterne til bunds. Vores mission på PINKMARKETING er som altid, at skabe flere konverteringer - end du har kunne førhen med din markedsføring.

Kunne du være frisk på dette, vil jeg se frem til at høre fra dig.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)