Dette er et meget kort spørgsmål. Jeg arbejder på en række websider der vil mangle en mand eller bureau der kan hente annoncører til siderne meget snart. Kan I anbefale til nogle gode folk? På forhånd mange tak! PS: Er dette det rigtige forum til dette spørgsmål? |
Mangler bureau/mand til formidling af annoncører
- affiliate programmer? - online reklame - Bannerannoncer |
Det jeg hvertfald selv søger, er et firma som kan stå for at sælge annoncer på et website. Ikke bare et eller andet program. |
// Jesper Skov
Hejsa. Jeg starter eget call center pr. 1/1-07, så jeg er da helt klar interesseret. Kan du give lidt mere info om hvad den konkrete opgave går ud på..? Mvh Christian |
Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.
Og hvis du havde taget dig tid til at kigge på det jeg henviste til, ville du se at der er listet flere forskellige virksomheder der kan stå for den slags :). Der er både virksomheder der blot leverer dig tilfælde annoncer, virksomheder der sørger for at vælge annoncer der passer til din side samt virksomheder der markedsfører din side direkte mod deres annoncører, og får annoncørerne til at vælge at markedsføre sig direkte via din side. |
Skal det ikke være meget store sites som tv2.dk og krak.dk hvis det skal kunne betale sig, i forhold til at bruge affiliate løsninger? Jeg spørger i uvidenhed ![]() mvh Carsten |
Carsten Jacobsen >> Det har I hvert fald kunne betale sig for os. |