Hej Jeg er igang med en shop hvor min webshop er mellemled imellem leverandørerne og slutkunden (privat) For at sikre mig imod at leverandørerne misbruger de personlig oplysninger på slutkunden, som jeg oplyser til leverandørerne, skal jeg udforme en leverandøraftale hvor dette indgår, at oplysninger som navn og adresse ikke må bruges til feks. senere at sende noget til kunden alene fordi leverandøren har oplysningerne fra mig... Nogen der har et eks på en leverandøraftale liggende som jeg kan se, er i tvivl om hvordan jeg skal formulere sådan en...? |
De kan jo alligevel ik kontakte din kunde, da det vil blive opfattet som SPAM...
Så hvorfor spilde tid og kræfter på, at sikre sig imod noget, som loven alligevel angiver som ulovligt?
Et lille fif kunne være, at du bestiller et produkt i et familiemedlems navn, og så lader vedkommende underrette dig, hvis de skulle forsøge at kontakte dine kunder. På den måde har du kontrol over leverandøren, og kan evt anmelde dem for spam, uden at de kan se, at det er dig, som der står bag anmeldelsen...