Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye produkter på hylderne...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Efter at have fået muligheden for at få eneretten(argenturet) for et fødevareprodukt til landet er jeg nu gået i gang med at undersøge markedet. Jeg mener selv at produktet burde kunne sælges i alt fra kiosker til supermarkeder. I den forbindelse har jeg et par spørgsmål, som jeg håber på at få besvaret.

1. Efter at have læst og søgt meget på Amino.dk synes jeg ikke, at der er så mange indlæg om argenturindehavere, agenter mv. Er det fordi, at det ikke kan svare sig at indlade sig på det område?

2. Er der nogle gode sitet derude udover 'agenthåndbogen' eller er der nogle personer(fx med erfaring på området), der ville give nogle fif på området?

3. Hvad med distributionsdelen. Hvordan får man produktet hurtigt og bredt ud i den branche, når vi nu taler om kiosker og supermarkeder. Mange af dem handler formentlig selv ind i Metro mv. Findes der mindre distributører, som har fingeren bredt på pulsen?

4. Hvad med importen af tingene, hvilke overordnede regler gælder her?

5. Er der andet, som jeg skal vide, så jeg ikke brænder fingrerne i denne branche?

Er der tidligere kørt lignende indlæg vedr. dette emne, så send mig gerne en tråd.

Lad endelig ordene flyde:)

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 23:23

Hej Ladahl,

Hvis du åbner for at jeg kan sende dig privatbeskeder, eller evt. smider en emailadesse, så kan vi tage den derfra.

Jeg mener muligvis godt at kunne hjælpe dig et stykke på vej Cool

Mvh

Lars Hyldegård

Fra København
Tilmeldt 2. Jun 10
Skrevet kl. 23:44

Hej Lars

Det lyder godt. Jeg er ny herinde, så kan du ikke forklare mig, hvor jeg åbner for de beskeder. Har rodet lidt rundt, men kan ikke finde det.

Med stor tak.

Ladahl

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 23:52

Hej Ladahl,

Velkommen til Smile

Du går ind under "Ret Profil" i øverste højre hjørne.

Så ind i "debatindstillinger".

Derefter ruller du ned til "privat besked indstillinger og trykker "alle aminoer".

Så simpelt er det.

Mvh

Lars Hyldegård

Fra København
Tilmeldt 2. Jun 10
Skrevet kl. 14:03

Hej Lars

Så er der åbnet for sluserne:)

Tak for hjælpen på dette geniale site.

Ladahl