Hej guys;) Jeg vil gerne være antikviteter handler, når jeg i dag bliver færdig med min uddannelse. Jeg vil studere økonomi og derefter vil jeg læse historie på uni. Jeg har stor interesse i bøger, frimærker, smykker, ure og andre varia ting. Jeg samler selv på frimærker og bøger. Og overvejer meget, at starte med, at samle på ure i en meget nær fremtid. Jeg regner med at bruge, min samling som en slags startkapital til min antikvitet butik. Jeg kigger et par gange om dagen (nogen gang 5 gange om dagen) på auktion hjemmesider jeg bruger 2 hjemmesider. Bruun Rasmussens auktionshus og Lauritz.com. Til at få en bedre indsigt, på de forskellige priser, på de vare som jeg vil sælge, uden i fremtiden. Frem til mine spørgsmål… Har i nogen forslag til min næste bog, som jeg skal læse. Den skal selvfølgelig handle om antikviteter? Hvor stor en værdi af vare, (her til mit tilfælde er det antikviteter) tror i man skal ha, for at starte ordentligt. Og overleve i den her branche? Jeg tror selv, hvis man har omkring 50-70000kroner i vare(antikviteter) plus 10-15000kroner i startkapital i penge. Er nok til at overleve, i denne her branche? Det er bare min mening, og er ikke helt sikker på at, det er nok eller måske for meget? For har ingen i min omgangkreds, som er iværksætter elle ved noget om det. Tror i at min uddannelse er nok, når jeg får den. Til denne her branche? Har i nogen ideer til, at få mere vide om antikviteter og priser, udover at se på auktionshjemmeside og bøger? Mv. s. Mccullan P.s. Hvis i kender nogen antikviteter handler, som mangler en til at hjælp lidt så er jeg interesseret. Skal være i Nordsjælland.. |
antikviteterhandler
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)