Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på SEO optimering

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra New York
Tilmeldt 18. Oct 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal bruge et godt tilbud på SEO optimering. Jeg ønsker bl.a. at ligge højt på følgende søgeord:

usa rejse

usa rundrejse

usa

flybilletter usa

californien

New York

Hvad koster den slags? Hvilket firma er bedst til at lave det? I kan evt. kontakte mig på usatours@usatours.dk

Mikkel

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 08:26

Hej Mikkel

Det er nogle meget konkurrenceprægede ord som du har fundet frem der - flere af dem kræver arbejde over længere tid, hvis du vil til tops.

Det er dog ikke umuligt - omvendt kan det kræve at du skal vente et godt stykke tid, samtidig med at du skal hoste op med en del penge.

/ Emil

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:38

Hvis det er til websitet på usatours.dk, så skal du nok i samme omgang få en pris på at få lavet et nyt website som ikke er i flash. Det vil stort set umuliggøre arbejdet for seo-firmaet, hvis de skal have din hjemmeside til at ligge godt, når alt indholdet ligger i flash filer, som Google og de øvrige søgemaskiner ikke kan læse (ok der er eksperimenter med at det kan de godt nogen gange, men de er elendige til det) :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 00:19

Som Lars Meyer Skriver så skal du droppe flash til Navigation, Infomation & andre former for tekster som er relevant til din side og søgeord som du skal bruge.

Jeg kan anbefale dig Wordpress, Google kan godt lide wordpress og efter mine erfaringer har man en fordel SEO mæssigt med Wordpress.

:)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:57

Undrer mig lidt over der endnu ikke er overflod af folk der tilbyder ham en ny hjemmeside, eller SEO-hjælp Confused

Men ja, det første som du skal gøre er at få lavet en ny hjemmeside, og gerne i Wordpress.

For at komme op er indhold også rigtig vigtigt, og som man klikker rundt nu ligger det hele på forsiden. Så når du får flere undersider, kan du også lave unikke sidetitler, og allerede når det her er ordnet ville du kunne mærke en forbedring.

Det er i hvert fald nogle ting som basalt set skal laves, inden den rigtige SEO optimering kan begynde :)

Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 22:27

Kontakt mig gerne, men kan sige med det samme du skal have en helt ny hjemmeside.

Hjælper gerne med seo hvor jeg kan.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:16

seo noob:

Kontakt mig gerne, men kan sige med det samme du skal have en helt ny hjemmeside.

Hvis det er tilfældet hjælper vi gerne med hjemmesidedesign i cms til fornuftig pris . Vi kan måske finde ud af noget med en helt særlig Amino-rabat :)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 01:22

Hej Mikkel.

Jeg har skrevet en besked til dig her på Amino. Håber det har interesse :-)

Mvh. Frederik

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)