Hvis det er til websitet på usatours.dk, så skal du nok i samme omgang få en pris på at få lavet et nyt website som ikke er i flash. Det vil stort set umuliggøre arbejdet for seo-firmaet, hvis de skal have din hjemmeside til at ligge godt, når alt indholdet ligger i flash filer, som Google og de øvrige søgemaskiner ikke kan læse (ok der er eksperimenter med at det kan de godt nogen gange, men de er elendige til det) :)
Som Lars Meyer Skriver så skal du droppe flash til Navigation, Infomation & andre former for tekster som er relevant til din side og søgeord som du skal bruge.
Jeg kan anbefale dig Wordpress, Google kan godt lide wordpress og efter mine erfaringer har man en fordel SEO mæssigt med Wordpress.
Undrer mig lidt over der endnu ikke er overflod af folk der tilbyder ham en ny hjemmeside, eller SEO-hjælp
Men ja, det første som du skal gøre er at få lavet en ny hjemmeside, og gerne i Wordpress.
For at komme op er indhold også rigtig vigtigt, og som man klikker rundt nu ligger det hele på forsiden. Så når du får flere undersider, kan du også lave unikke sidetitler, og allerede når det her er ordnet ville du kunne mærke en forbedring.
Det er i hvert fald nogle ting som basalt set skal laves, inden den rigtige SEO optimering kan begynde :)