Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bestod opgave om søgemaskineoptimering med et 10-tal!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 156
Fra  VirtualSprout Skrevet kl. 12:08

Tillykke med 10-tallet Emil :-)

Færdiggjorde selv web-integrator uddannelsen i december og endte med 12 i alle eksamener igennem uddannelsen.
Det var bl.a. også med 12 i SEO, men både lærer og censor vidste intet om emnet, hvilket er lidt tamt når det er en eksamen - det er lidt skræmmende at man bagefter skulle være egnet til at sidde i en virksomhed.

Er det kun mig, eller synes du også at niveauet er utrolig lavt på denne uddannelse? Jeg føler reelt set ikke ,at jeg kan bruge det jeg har lært til det store - Det er en uddannelse uden erhvervspraktik, og den erhvervserfaring man så skulle få er igennem "Ud i virksomheden" projekter, men i Århus (hvor jeg tog den) havde disse intet med virksomheder at gøre - hvilket jeg op til flere gange brokkede mig over.

Synes man står meget på bar bund når man er færdiguddannet, desværre - det er ellers en super idé med en kort IT uddannelse af denne art.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 13:24

Mark Andreasen:

Tillykke med 10-tallet Emil :-)

Færdiggjorde selv web-integrator uddannelsen i december og endte med 12 i alle eksamener igennem uddannelsen.
Det var bl.a. også med 12 i SEO, men både lærer og censor vidste intet om emnet, hvilket er lidt tamt når det er en eksamen - det er lidt skræmmende at man bagefter skulle være egnet til at sidde i en virksomhed.

Er det kun mig, eller synes du også at niveauet er utrolig lavt på denne uddannelse? Jeg føler reelt set ikke ,at jeg kan bruge det jeg har lært til det store - Det er en uddannelse uden erhvervspraktik, og den erhvervserfaring man så skulle få er igennem "Ud i virksomheden" projekter, men i Århus (hvor jeg tog den) havde disse intet med virksomheder at gøre - hvilket jeg op til flere gange brokkede mig over.

Synes man står meget på bar bund når man er færdiguddannet, desværre - det er ellers en super idé med en kort IT uddannelse af denne art.

Ja, jeg syntes også at niveauet er rigtig lavt, og har også selv været godt træt af den manglende udfordring i nogle af fagene.

Heldigvis havde jeg en lærer og sensor der godt vidste hvad søgemaskineoptimering er, kunne godt nok ikke overskue det hvis hverken lære eller sensor vidste hvad det egentligt var jeg sad og talte om.

Det er uheldigvis ikke en særlig udbredt uddannelse, og den åbner ikke op for forfærdeligt mange veje, men den har hjulpet mig ekstremt meget, både med min livserfaring og med min modenhed, fordi der er godt nok sket noget med min modenhed her på det sidste, den har fået sig en kæmpe stigning.

Grunden til at jeg har valgt en HG nu, er at den kan åbne op for ufattelig mange veje, og vil give mig en kæmpe styrke når jeg skal starte op som selvstændig, og så har jeg også altid en back-up i den, hvis nu jeg skulle miste interesseren for iværksætter livet.

Mvh.
Emil D. Pedersen 

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 13:48

Stort tillykke til dig med det fine eksamens resultat. Yes Cool

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 17:13

Stærkt tillykke med det...  

Vil dog fraråde en HG... tag en HF istedet!

M  dfdf

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)