Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

International markedsføring

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-12-2006 16:34:42 Forfatter: WideEyes - Virtual Tours
Nu har FN jo ikke monopol på at definere lande..
Vi er i 212 lande/områder, du kan se listen her:
http://www.spamfighter.com/community_countries.asp?

Dbh Martin

Hmmm sjov kommentar. Hvordan vil du da selv definere et land?? Men nej FN har ikke monopol på definationen, men ude i den store verden er der ikke mange der anderkender ''lande'' som Færøerne, Grønland, Hong Kong, Puerto Ric, Bermuda, Skotland, Nordirland som selvstændige nationer, da de ikke har fuldstændigt selvstyre. Og inden vores ordkløveri går videre så ved jeg godt at du skrev ''Vi er i 212 lande/områder'' og jeg skal nok stoppe denne irrellevante del af debatten - nørden kom som sagt bare op i mig.

Det er fint at du udlever din indre nørd, så keder du dig ikke så længe ;-)
De områder du nævner er ikke lande og det er derfor jeg på Amino skrev 200 lande og ikke 212 som er det antal lande/områder vi dækker.
Vi har købt en landedatabase der er som den er, jeg kender ikke andre der kan købes til formålet. Så derfor skriver vi som vi gør, for ikke at overdrive. Men hvis du kan finde en database der er mere præcis, så sig endelig til og så keder du dig heller ikke mens du leder.. ;-)

Dbh Martin

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:23
Værsgo´ http://en.wikipedia.org/wiki/United_Nations_member_states OG så er det til og med grati, og tog hele 1,5 min at finde på google.

192 officielle lande:

• Flag of Afghanistan Afghanistan - 19 November 1946
  • Flag of Albania Albania - 14 December 1955
  • Flag of Algeria Algeria - 8 October 1962
  • Flag of Andorra Andorra - 28 July 1993
  • Flag of Angola Angola - 1 December 1976
  • Flag of Antigua and Barbuda Antigua and Barbuda - 11 November 1981
  • Flag of Argentina&n
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:27
Ja så mangler jeg så kun alle IP adresserne der "tilhører" de forskellige lande, hvor mange minutter og sekunder tager det dig at finde dem? ;-)

Dbh Martin
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 02:19
Ehm IP. Det er et eller andet teknisk ik´??

DEt eneste jeg lige kan finde er alle landekoderne men det er vel ikke det samme?? så vidt jeg har forstået er en ip adr et tal og ikke bokstaver.........

OG det ved jeg kun fordi jeg fandt dette site http://www.location.com.my/products.asp der fortalte mig: Yo

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:31
Jo en IP adresse er lidt teknisk.
Ideen er at hver gang vi får en ny bruger, så kan vi se hvilken IP adresse han kommer fra. Vi køber så en service der parer hans IP adresse med et land. Der kommer hele tiden nye IP adresser og derfor skal servicen opdateres dagligt.

Det er sådan en service vi har brug for, så det nytter desværre ikke noget med en oversigt over lande, sådan en kan jeg godt selv finde, men tak for forsøget.

Dbh Martin

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:01

Listen er ikke komplet, Tibet mangler på listen. Og ja, Tibet er en selvstændig nation der er besat af Kina.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 18:51
Listen er ikke komplet, Tibet mangler på listen. Og ja, Tibet er en selvstændig nation der er besat af Kina.

Tja det kommer jo igen an på hvem du spørger  At det er et land - besat af Kina - forties af bl.a. FN og officielt er navnet Xizang Autonome Region og er en del af Kina. På de nye landekort er der heller ikke noget der hedder Tibet. Men det er en diskussion der ikke vil tage nogen ende. Personligt giver jeg dig ret, men spørgsmålet er hvor længe der bliver ved med at være et Tibet når 2000-3000 flygter hvert år og Kina intensiverer deres fødselskontrol med sterilisation og tvungne aborter............

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 21:51
Dato: 04-12-2006 18:51:18 Forfatter: WideEyes - Virtual Tours

Tja det kommer jo igen an på hvem du spørger At det er et land - besat af Kina - forties af bl.a. FN og officielt er navnet Xizang Autonome Region og er en del af Kina. På de nye landekort er der heller ikke noget der hedder Tibet. Men det er en diskussion der ikke vil tage nogen ende. Personligt giver jeg dig ret, men spørgsmålet er hvor længe der bliver ved med at være et Tibet når 2000-3000 flygter hvert år og Kina intensiverer deres fødselskontrol med sterilisation og tvungne aborter............

Officielt var Europa også en del af det Tredje Rige, ligesom Tibet officelt er en del af Kina, men Kina vil aldrig kunne knække Tibetanernes landsfølelse, på trods af at de torturerer munke, nonner, børn, kvinder etc., at de ødelægger klostre, at de nedskyder kvinder der forsøger at flygte over bjergene og tager resten til fange og lader dem (forsvinde), at de indsætter en falsk Dalai Lama, som Tibetanerne aldrig vil anerkende, at de lader systemkritikere forsvinde, på trods af folkedrab og mord på civile, på trods af alt dette vil de aldrig vinde kampen, for der er altid nogle der vil gøre verdenen opærksom på dette...

Heldigvis også flere kendte, som bla. Richard Gere... Mht. nedskydningen af kvinden og tilfangetagelsen og "forsvindingen" af resten af flygtningene, så tager Præsident Bush sagen op med Kinas Kommunistiske leder, når han besøger landet (eller har besøgt)...

Mange af os kan aldrig besøge Tibet, de vi derved sikkert vil forsvinde, men vi vil altid have Tibet i vores hjerte, og vil gøre alt (lovligt) for at ødelægge mest muligt for den kinesiske regering...

Jeg må indrømme at et af mine store ønsker er, at der kommer en USA-ledet  NATO aktion mod Kina, derved bliver jeg den første der melder mig til fronten, mod denne slyngelstat!

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 21:56
Sådan skal det lyde Dimitri.

Jeg synes nu også Tibet fortjener alt den støtte vi kan give dem, og i en verden som vores er det for dårligt at det internationale samfund ikke gør andet end at protestere....  

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 22:27

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)