Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for professionelt grafisk- og webdesign?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Forbereder du starten på dit projekt eller din virksomhed? Du har ideer og planer, men mangler en professionel hjælp til at skabe de forskellige markedsføringsmaterialer til print eller web?

Lad os tales ved og sammen finde den rigtige løsning til dig.
www.viart.dk   

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 22:39
Ehhm. Det er måske ikke den allerfedeste idé at have et site uden kontaktinfo, referencer eller noget. Og så i Flash, selvom et billede og ren tekst havde været fint. Ydrghk.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:01
Dato: 28-11-2006 22:38:47
Forfatter: Idenion
Ehhm. Det er måske ikke den allerfedeste idé at have et site uden kontaktinfo, referencer eller noget. Og så i Flash, selvom et billede og ren tekst havde været fint. Ydrghk.

Det er der skam, det kræver blot at du ikke ser siden i en størrelse der er mere end ca 600 bred...
Anelia et godt råd til dig: husk at checke din side igennem på forskellige computere, med forskellige skærmstørrelser/opløsninger og forskellige browsere. Den side du har nu, har en meget uheldig fejl der gør at de fleste ikke kan se din menu.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 09:14
Okay, den menu var der seriøst ikke i går da jeg kiggede! Hvilket var i 1680 bred :)

Men jeg mener stadig det er unødvendigt at lave det i Flash. Udover at indholdet loader lidt hurtigere har Flash IMO ingen berettigelse/funktion for lige netop dette site.

--

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 09:47
jeg kan så ikke få øje på nogen menu - men jeg synes så også, at mit "fading-maleri-skilt" er pænere - og med en indbygget sandhed :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 09:49
Hmm. Det er også en anden maskine jeg bruger nu, så det har sikkert noget at gøre med hvilken version af Flash man har installeret. Det er godt nok skidt.

--

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 10:12
Hvorfor er det at der er denne tendens til at komme med kritik af konkurrenter som kommer med et tilbud?? Gaaaaaab

/ Charly

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 10:30
Nu er der jo ikke tale om et tilbud, blot et "jeg eksisterer"-indlæg :)

Og kritikken er da berettiget. Det duer da ikke at have et site hvor noget så grundlæggende som en menu er usynlig hvis man ikke lige har den rigtige version af Flash installeret. Og for mig er vedkommende i øvrigt heller ikke en konkurrent, da jeg ikke leverer denne type ydelser.

--

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 10:43
Dato: 29-11-2006 10:29:57
Forfatter: Idenion
Nu er der jo ikke tale om et tilbud, blot et 'jeg eksisterer'-indlæg :)

Og kritikken er da berettiget. Det duer da ikke at have et site hvor noget så grundlæggende som en menu er usynlig hvis man ikke lige har den rigtige version af Flash installeret. Og for mig er vedkommende i øvrigt heller ikke en konkurrent, da jeg ikke leverer denne type ydelser.

Kritik bliver efter min overbevisning ikke berettiget af at den er mulig at give. Ved kommende har jo ikke lavet et indlæg der hedder "Holder mit site".

Jeg har ofte selv pointeret fejl ved amino'ernes sites. Dog holder jeg mig til at smide en PM til dem, medmindre det er i forbindelse med at de har bedt om åben kritik.

/Charly

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 10:50
Dato: 29-11-2006 10:11:34
Forfatter: Tyllesen
Hvorfor er det at der er denne tendens til at komme med kritik af konkurrenter som kommer med et tilbud?? Gaaaaaab

/ Charly

Nu er Amino jo et debatforum... et eller andet skal vi jo debattere
Men okay, jeg kan godt følge din pointe i, at kritik bør gives som en PM i første omgang, såfremt der ikke er tale om direkte svindlere.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)