Forbereder du starten på dit projekt eller din virksomhed? Du har ideer og planer, men mangler en professionel hjælp til at skabe de forskellige markedsføringsmaterialer til print eller web? |
Brug for professionelt grafisk- og webdesign?
|
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
Det er der skam, det kræver blot at du ikke ser siden i en størrelse der er mere end ca 600 bred... ![]() Anelia et godt råd til dig: husk at checke din side igennem på forskellige computere, med forskellige skærmstørrelser/opløsninger og forskellige browsere. Den side du har nu, har en meget uheldig fejl der gør at de fleste ikke kan se din menu. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Men jeg mener stadig det er unødvendigt at lave det i Flash. Udover at indholdet loader lidt hurtigere har Flash IMO ingen berettigelse/funktion for lige netop dette site. |
--
|
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
|
--
Og kritikken er da berettiget. Det duer da ikke at have et site hvor noget så grundlæggende som en menu er usynlig hvis man ikke lige har den rigtige version af Flash installeret. Og for mig er vedkommende i øvrigt heller ikke en konkurrent, da jeg ikke leverer denne type ydelser. |
--
Dato: 29-11-2006 10:29:57 Forfatter: Idenion Nu er der jo ikke tale om et tilbud, blot et 'jeg eksisterer'-indlæg :) Og kritikken er da berettiget. Det duer da ikke at have et site hvor noget så grundlæggende som en menu er usynlig hvis man ikke lige har den rigtige version af Flash installeret. Og for mig er vedkommende i øvrigt heller ikke en konkurrent, da jeg ikke leverer denne type ydelser. Kritik bliver efter min overbevisning ikke berettiget af at den er mulig at give. Ved kommende har jo ikke lavet et indlæg der hedder "Holder mit site". Jeg har ofte selv pointeret fejl ved amino'ernes sites. Dog holder jeg mig til at smide en PM til dem, medmindre det er i forbindelse med at de har bedt om åben kritik. /Charly |
Nu er Amino jo et debatforum... et eller andet skal vi jo debattere ![]() Men okay, jeg kan godt følge din pointe i, at kritik bør gives som en PM i første omgang, såfremt der ikke er tale om direkte svindlere. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline