Jeg overvejer hvilken tilgang jeg skal have rent indholdsmæssigt til et kommende launch af en sportsrelateret side.
Umiddelbart vil jeg kunne tilføje en hel masse indhold til at starte med, men tænker om det kunne være nogen taktisk god ide i, at sprede noget af dette indhold ud, så istedet for at starte med den store bunke af indhold og derefter ikke have mange opdateringer de kommende dage, så istedet starte ud med en nogenlunde værdi af indhold og derefter have en større opdateringsrate den kommende tid.
Jeg er umiddelbart størst tilhænger af, at fylde på så siden ikke virker tom og derefter køre en højere opdateringsrate de kommende dage.
Ja svaret er egentlig ret enkelt. Google kan godt li når man opdaterer sin hjemmeside, og hele tiden gør noget for sine brugere i form af fx nyt og frisk indhold. Derfor vil det altid være bedst ikke at starte med alt indholdet, men gemme lidt så du kan opdatere i ny og næ.
Men jeg synes bestemt ikke at du skal starte ud med næsten intet indhold, eller meget lidt indhold. der skal stadig være noget for de brugere som kommer og ser på hjemmesiden før alle tekst opdateringerne er kommet på siden.
Ja, det var også den tanktegang der virkede mest nærliggende og logisk for mig. Men jeg ville selvfølgelig starte ud med at have indhold nok, så brugeren føler sig "mæt" :)
Ja, det var også den tanktegang der virkede mest nærliggende og logisk for mig. Men jeg ville selvfølgelig starte ud med at have indhold nok, så brugeren føler sig "mæt" :)
Ja det vil i hvertfald være smartest :) men det er i hvertfald en god måde at gøre det på. Man har i mange år fx anbefalet at man nøjes med at skrive lidt på siden, og så tilføre noget mere hen af vejen fx dele artikler op. Kan ogsågøres dynamisk med datostyring og lign, så man bare skriver artiklerne/sidernes indhold og så bestemmer hvornår noget må blive synligt. på den måde skal man ikke tænke så meget over hele tiden at gå ind på siden for at skrive eller tilføre mere indhold.