Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på design til ny webshop!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København (Rødovre)
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

En ny webshop, som vi lige har slicet CSS og HTML-kodet alle designs, og skal nu starte med CMS-programming. 

Men for vi starter programmingsarbejde, vil vi gerne hore jeres menig om design til webshoppen, om der er noget, som burde andres eller rettes?

http://trunghv.mwc.com.vn/drabe/index.html

Med venlig hilsen

Kim H. T

www.mwc.com.vn

tkhau@mwc.vn

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 14:52

Hej.

Jeg synes shoppen grafisk ser rigtig lækker ud. Det er et dejligt lyst og imødekommende design, som matcher de produkter, der sælges.

Der er nogle få fejl.

Menubaren står ikke lige over flashvinduet nedenunder. Flashvinduet skal flyttes et par pixels til højre.

Hvis man kører en opløsning, der er bredere end 1280px, kan man se at baggrundsbilledet ikke er helt hvid yderst, hvilket betyder, at der bliver en grim kant.

Derudover forstår jeg ikke helt den skygge/refleksion som er under de tre kasser nederst på forsiden. Der er ingen refleksioner under flashvinduet, og jeg synes egentlig bare at de "udtværer" budskabet og skubber fokus ned på footeren, hvilket ikke er særligt relevant.

En sidste ting er skrifttypen i overskriften i produktkassen nederst på forsiden. Hvorfor ikke bruge den samme skrifttype som i Æble Smag ved siden af? (æblesmag er for øvrigt i et ord)

Det er faktisk kun på forsiden jeg kunne finde noget. Resten ser lækkert, enkelt og meget brugervenligt ud.

Håber det kan bruges :)

Fra København (Rødovre)
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 15:06

Hej Morten,

Tak for din feedback og helt klart noget vi kan bruge. Vi retter det naturligvis til!

Med venlig hilsen

Kim H. T

Tilmeldt 1. Jun 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:39

Hej

Lækre, friske farver, der passer godt til produktet. Godt med så meget luft på siden, det formidler også et budskab.

Typografien ved produkterne på forsiden synes jeg er grim og gnidret, men den skal måske ikke blive ved med at se sådan ud?

Sprog: Det hedder godt nok Apple Flavour på udenlandsk, men det hedder altså Æblesmag på dansk - i ét ord.

Det rent tekniske har jeg ikke forstand på, men det er der sikkert andre, der gerne vil kommentere!

mange hilsner

Ditte

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 11:40

Hej Webfreelancere.

Hdf Overall er det jo meget lækkert.

Det første der springer mig i øjnene er flash banneret.

1. Det er tungt at loade, og er det virkelig nødvendigt? :-)

2. Det første billed, med kvinden, som kaster vand, er lidt for Amerikansk, synes jeg. Det gør lige det hele lidt mindre personligt.

Det orange tekst oppe ved indkøbskurven passer ikke rigtig ind farvemæssigt. Måske en grøn? :-)

Lige hurtigt. Håber det var brugbart.

Held og lykke :-)

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 12:17

Jeg er ikke helt enig med Mikkel Andersen omkring flashbanneret.

Banneret loader ganske hurtigt ved mig, og det fungerer som virkelig effektivt blikfang. Der skal naturligvis links på så man kan klikke sig frem til fx Juss, når produktet bliver vist, men det går jeg ud fra kommer med programmeringen senere.

Mht. til den amerikanske "vandkvinde" så synes jeg faktisk, hende med indkøbsvognen er værre. Den kunne måske godt overvejes igen.

Ellers synes jeg ikke det gør så meget at billedet er lidt amerikansk, hvis det ellers passer ind, og det synes jeg "vandkvinden" gør - både i forhold til designet og i forhold til produkterne.

Men det bør nok splittestes på et tidspunkt. Der kan jo være nogen, som er mere skræmt af amerikanske billeder end mig, og hvis det konverterer dårligt, skal det jo bare ud...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)