Hej, En ny webshop, som vi lige har slicet CSS og HTML-kodet alle designs, og skal nu starte med CMS-programming. Men for vi starter programmingsarbejde, vil vi gerne hore jeres menig om design til webshoppen, om der er noget, som burde andres eller rettes?
http://trunghv.mwc.com.vn/drabe/index.html
Med venlig hilsen Kim H. T www.mwc.com.vn tkhau@mwc.vn
|
Hej.
Jeg synes shoppen grafisk ser rigtig lækker ud. Det er et dejligt lyst og imødekommende design, som matcher de produkter, der sælges.
Der er nogle få fejl.
Menubaren står ikke lige over flashvinduet nedenunder. Flashvinduet skal flyttes et par pixels til højre.
Hvis man kører en opløsning, der er bredere end 1280px, kan man se at baggrundsbilledet ikke er helt hvid yderst, hvilket betyder, at der bliver en grim kant.
Derudover forstår jeg ikke helt den skygge/refleksion som er under de tre kasser nederst på forsiden. Der er ingen refleksioner under flashvinduet, og jeg synes egentlig bare at de "udtværer" budskabet og skubber fokus ned på footeren, hvilket ikke er særligt relevant.
En sidste ting er skrifttypen i overskriften i produktkassen nederst på forsiden. Hvorfor ikke bruge den samme skrifttype som i Æble Smag ved siden af? (æblesmag er for øvrigt i et ord)
Det er faktisk kun på forsiden jeg kunne finde noget. Resten ser lækkert, enkelt og meget brugervenligt ud.
Håber det kan bruges :)