Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords igen igen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor er det jeg skal fjerne de søge ord fra min kampagne der ikke performer godt.

Kan jeg ikke lige så godt have flest mulige søgeord også selv om de ikke giver ret meget.

Martin

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 20:38
så længe de giver overskud skal du beholde dem.

Jeg vil dog anbefale at se om du ikke kan forbedre dem. Lab en ny annoncegruppe hvor du splittester forskellige annoncer hvis der ellers er ok med visninger. Det kan gøre en hel del.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 21:52
Jeg er ikke enig i, at du skal beholde dem, "sålænge de giver overskud". Dårligt performende søgeord (dvs. søgeord med en ringe Click-Through-Rate (CTR) bør du fjerne, da de skader din annoncegruppers/kampagnes overordnede CTR. Det kan resultere i, at dine annoncer ikke bliver vist så ofte, som de kunne. Det kan desuden betyde, at dine kampagner bliver dyre, da deres CTR/performance er med til at bestemme både placeringen af dine annoncer og søgeordenes Cost-Per-Click (CPC).

Indstiller du dine søgeord/søgeordssætninger til broad, phrase eller exact? Hvis du har søgeord med kun et enkelt ord i, der bliver vist mange gange men sjældent bliver klikket på, bør du prøve dig frem varianter, hvor du bruger flere ord i søgeordssætningen og sætter den til exact.

Mere unikke søgeord/søgeordssætninger, der giver færre visninger, men en høj CTR, er som regel sjovere end søgeord/søgeordssætninger med mange visninger og en ringe CTR.

Broad = Annoncen bliver vist, når søgeordet/søgeordene findes i en søgestreng.

Phrase = Annoncen bliver vist, når søgeordene findes i en søgestreng i den rækkefølge, du har indstillet søgeordene til.

Exact = Annoncen bliver kun vist, når der søges præcist på det søgeord/søgeordssætningen.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:50
Hej Martin

Google hjælper dig faktisk, når søgemaskinen de-aktiverer dine søgeord... for Google er blevet så intelligent, at den kan regne ud, at søgeordet ikke performer inde på din hjemmeside. Hvis du ikke tror mig, så prøv at betale det, som Google forlanger for at aktivere søgeordet igen og trace brugerens adfærd på din hjemmeside på netop det søgeord. Så vil du se, at brugeren sandsynligvis forlader din hjemmeside inden der er gået 2 sek.

Jeg har skrevet en side på Effektiv Markedsføring om Googles nye "intelligente" måde at se hjemmesider på, som kan kaste lys over det du oplever.
Mvh,

Christian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)