Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bærbar pc - Så lille så mulig!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey alle.

Jeg har ikke fået købt en endnu. Pengene er desværre ikke så store, skal bare bruge en på farten, sidder en del i bus og tog hver dag. Ender nok med Acers mindste model på tilbud til 4000,-

Jeg kunne dog vildt godt tænke mig en af de mindre IBM, de er lækre!

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 21:11
Et sidespring, hvad er fordelen ved de der tablet pc''er? har også kig på IBM X60
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 21:39
Hvad synes om denne opsætning:

http://ecomm.
euro.dell.com/dellstore/basket_retrieve.aspx?c=dk&cs=dkbsdt1&l=da&s=bsd&itemtype=CFG&cart_id=1001435182370&toEmail=ks@cygnet.dk

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Helsinge
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 22:51
Dato: 04-12-2006 21:39:21 Forfatter: cygnet

http://ecomm.
euro.dell.com/dellstore/basket_retrieve.aspx?c=dk&cs=dkbsdt1&l=da&s=bsd&itemtype=CFG&cart_id=1001435182370&toEmail=ks@cygnet.dk

Ser ikke dumt ud, men hvad er der af muligheder for at udvide RAM hvis du på et tidspunkt vil over og køre Windows Vista?

Hvad skal du bruge PC''en til ude hos kunderne? Jeg har selv haft en Latitude C400 med en 12,1" skærm og den er ikke optimal, hvis man sidder hos kunden og fx vil præsentere noget i Powerpoint som kunden skal se på skærmen.

Tilgengæld er den genial hvis man tit har brug for at klemme sig sammen i et flysæde på økonomiklasse.

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 22:59
Har selv Dells X1, den kan med lidt god vilje endda bruges i et Sterling fly, hvilket ikke siger så lidt, det er jo verdens usleste flyselskab.
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 06:55
Dato: 04-12-2006 22:51:00
Forfatter: miker

Ser ikke dumt ud, men hvad er der af muligheder for at udvide RAM hvis du på et tidspunkt vil over og køre Windows Vista?

Hvad skal du bruge PC''en til ude hos kunderne? Jeg har selv haft en Latitude C400 med en 12,1'' skærm og den er ikke optimal, hvis man sidder hos kunden og fx vil præsentere noget i Powerpoint som kunden skal se på skærmen.

Tilgengæld er den genial hvis man tit har brug for at klemme sig sammen i et flysæde på økonomiklasse.

Nu ved jeg ikke så meget om Vista. Men hvor meget kommer det lige til at trække af ens processor, nu hvis 1,5 gb ikke er nok. Kan godt fælge dig i at det kunne være rart, at den var fremtidssikret - men alligevel bare for nysgerrighedens skyld?

// Jesper Skov

Fra Helsinge
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 19:18
Nu ved jeg ikke så meget om Vista. Men hvor meget kommer det lige til at trække af ens processor, nu hvis 1,5 gb ikke er nok. Kan godt fælge dig i at det kunne være rart, at den var fremtidssikret - men alligevel bare for nysgerrighedens skyld?

Så den maskine du kigger kan køre Vista, min erfaring er dog at de mindstekrav som Microsoft plejer at oplyse virkelig er mindstekravene.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:18
Jeg kan varmt tilslutte mig koret af glade IBM brugere, jeg har selv en godt 3 år gammel ThinkPad X31, som indtil nu kun har fået skiftet sliddele (batteri, disk og keyboard)
Den vejer 1.6 kg og holder ca 6 timer på batteriet.

Jeg har den altid med mig, og har fået mange kommentarer fra kunderne omkring hvor praktisk den er sådan at slæbe med rundt når den ikke fylder og vejer mere.

Jeg kan anbefale dig at kigge lidt på http://www.laptops.dk/

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 12:23
Hej

Mange tak for linket til laptop.dk

Kunne godt tænke mig en thinkpad, så mon ikke det bliver en af dem:-)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)