Jeg har ikke fået købt en endnu. Pengene er desværre ikke så store, skal bare bruge en på farten, sidder en del i bus og tog hver dag. Ender nok med Acers mindste model på tilbud til 4000,-
Jeg kunne dog vildt godt tænke mig en af de mindre IBM, de er lækre!
Ser ikke dumt ud, men hvad er der af muligheder for at udvide RAM hvis du på et tidspunkt vil over og køre Windows Vista?
Hvad skal du bruge PC''en til ude hos kunderne? Jeg har selv haft en Latitude C400 med en 12,1" skærm og den er ikke optimal, hvis man sidder hos kunden og fx vil præsentere noget i Powerpoint som kunden skal se på skærmen.
Tilgengæld er den genial hvis man tit har brug for at klemme sig sammen i et flysæde på økonomiklasse.
Ser ikke dumt ud, men hvad er der af muligheder for at udvide RAM hvis du på et tidspunkt vil over og køre Windows Vista?
Hvad skal du bruge PC''en til ude hos kunderne? Jeg har selv haft en Latitude C400 med en 12,1'' skærm og den er ikke optimal, hvis man sidder hos kunden og fx vil præsentere noget i Powerpoint som kunden skal se på skærmen.
Tilgengæld er den genial hvis man tit har brug for at klemme sig sammen i et flysæde på økonomiklasse.
Nu ved jeg ikke så meget om Vista. Men hvor meget kommer det lige til at trække af ens processor, nu hvis 1,5 gb ikke er nok. Kan godt fælge dig i at det kunne være rart, at den var fremtidssikret - men alligevel bare for nysgerrighedens skyld?
Nu ved jeg ikke så meget om Vista. Men hvor meget kommer det lige til at trække af ens processor, nu hvis 1,5 gb ikke er nok. Kan godt fælge dig i at det kunne være rart, at den var fremtidssikret - men alligevel bare for nysgerrighedens skyld?
Jeg kan varmt tilslutte mig koret af glade IBM brugere, jeg har selv en godt 3 år gammel ThinkPad X31, som indtil nu kun har fået skiftet sliddele (batteri, disk og keyboard) Den vejer 1.6 kg og holder ca 6 timer på batteriet.
Jeg har den altid med mig, og har fået mange kommentarer fra kunderne omkring hvor praktisk den er sådan at slæbe med rundt når den ikke fylder og vejer mere.