Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virker dette SEO program?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 20:10
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nej Skype-BigSmile

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 20:26

Siden ser også lidt suspekt ud!

Et program jeg lige har hentet er WebSite Auditor, som virker fint :-)

Ved selvfølgelig ikke om det er det du søger.

Mvh. Frederik Grønholdt Petersen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:31

Frederik Grønholdt Petersen:

Det er sådan mange programmer og bøger sælges til amerikanerne... de sluger den slags råt. Produktet kan sagtens være ok men kan ikke udtale mig om det.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:40

Robert:

Nej Skype-BigSmile

Hvilke beviser har du :D ? altså af ren nysgerrighed

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 20:40

Niels:

Frederik Grønholdt Petersen:

Det er sådan mange programmer og bøger sælges til amerikanerne... de sluger den slags råt. Produktet kan sagtens være ok men kan ikke udtale mig om det.

Det kan du have ret i. Jeg ville personlig aldrig købe produkter fra en sådan side. Den får mig til at associere til diverse virus/snyde sider.

Men det er jo bare mig.

Mvh.

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 20:42

Man kunne jo lave en simpel søgning på Brad Callen, og han er i sig selv troværdig. Det eneste "snavs" jeg kunne finde var at han havde ændret produktets betaling fra at være en one-time fee til et membership produkt.

Om programmet lever op til salgs talen? Måske, måske ikke, alt er relativt. :-)

Hvis jeg havde brug for det, så kunne jeg nok godt finde på at give det et forsøg, $47 for 58 dage til at lege med det, synes jeg ikke er dyrt.

Mads Madsen

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:43

Jeg fik på et tidspunkt nærmest smidt SEO-Elite i nakken (for 7$ eller noget i den retning) i forbindelse med et eller andet promotion af noget andet, jeg skulle signe op til.

Tag al salgsgasset på siden med mindst et gran salt. Det er primært et værktøj til at tjekke backlinks. Det lever primært af data fra Yahoo (som langt de fleste backlink-tjekkere), og de prøver at gøre lidt ekstra ved data, så man får noget mere end ved blot at bruge Yahoo Site Explorer.

Men af den slags værktøjer at være, er jeg ikke rasende imponeret. De har foruden backlink-tjek også nogle andre værktøjer indbygget, som har det til fælles, at de er næsten ubrugelige.

Hvis du gerne vil have sådan et program til at hjælpe med at analysere på backlinks, så overvej SEO Spyglass i stedet.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:47

Mads Madsen:

Man kunne jo lave en simpel søgning på Brad Callen, og han er i sig selv troværdig. Det eneste "snavs" jeg kunne finde var at han havde ændret produktets betaling fra at være en one-time fee til et membership produkt.

Om programmet lever op til salgs talen? Måske, måske ikke, alt er relativt. :-)

Hvis jeg havde brug for det, så kunne jeg nok godt finde på at give det et forsøg, $47 for 58 dage til at lege med det, synes jeg ikke er dyrt.

Brad Callen er ikke en svindler, det er helt sikkert. Men han pusher en del produkter, hvoraf nogle har temmeligt lav kvalitet og brugbarhed. Og så har han en mailing liste, der konstant og hele tiden prøver at sælge hans egne og alle mulige andres produkter. Folk der vil lære noget om list marketing på amerikansk kan melde sig på en af hans lister.

Jeg ser først nu, at produktet er blevet et membership produkt - og den udgift kan det slet, slet ikke leve op til, set med mine øjne. Jeg følte ikke, at jeg havde gjort en god handel til 7$ i engangsudgift. Smile

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 23:31

Hej allesammen 

Mange tak for svarene, jeg kan godt se at det ikke kan betale sig nu :) 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)