Hvis jeg må tillade mig at komme med et lidt kedeligt råd.... Man kunne også overveje, at springe "mellemmanden" over og lave sit eget forum.
Man skal naturligvis ikke ignorere eksisterende fora og den goodwill/brugerbase de har opbygget. Det er heller ikke noget man skal bilde sig selv ind er en "nem løsning". Men det undrer mig såre, at social marketing i DK stort set er gået i stå ved "husk Facebook og Twitter" og "husk at deltage i fora". Den slags er utvivlsom yderst værdifuldt. Men skal man sætte tingene lidt på spidsen er det jo dybest set en "armslængde-strategi". Hvorfor ikke få folk ind og være sociale på dit site?
Som sagt er det bestemt ikke et mindre projekt...og det er måske ikke lige relevant for alle mindre virksomheder. Men prøv at tænk lidt over det.... det er noget jeg kan garantere jer for giver pote og jeg kan garantere jer for det er penge godt givet ud, hvis man vælger at få hjælp til sådan en strategi, og vælger den rigtige hjælp naturligvis 