Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske fora

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Er der nogen som har tips til hvilke danske foraer (evt nordiske) som man bør være aktiv på for at promovere sit netsted? Det er jo en kendt sag at det kan have en vis nyttevirkning ift seo.

Amino er jo et fantastisk sted, men slider nu lidt med at finde noget lignende

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 18:42

Altså jeg kan da godt liste de fora jeg kender. 

Men det kunne enlig være meget spændende at samle én stor liste over foraer i danmark?

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

men det kræver vel at det er områder, hvortil man har noget positiv at bidrage, ellers bliver det vel hurtigt nærmere spam end decideret indlæg til debat?

Hvis det fx er et forum om elektrolyse, som jeg intet aner om, så kan det vel være svært for mig at blande mig i debatten eller bidrage med noget interessant.

Men selvfølgelig man kunne emneopdele det, og så kunne man som debattør udvælge de fora hvor man har interesse eller ekspertise til at kunne deltage på fornuftig vis.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:51

Måske et sted som http://www.sol.dk kunne være et godt sted for dig at hænge ud på.

Jeg syntes tit at når man søger på noget hvor ord som spar / billig / tjen o.s.v dukker sol.dk op jævnligt i google.  

billig mad - her ligger de nummer fem på min computer.

Jeg ved godt at din hjemmeside handler om at tjene penge på nettet, men tror at hvis du udvider dit program meget mere med andre måder man kan tjene penge på ( som f.eks at spare penge ) så vil du få endnu flere besøgende og ramme lidt mere bredt for dem der ikke har en hjemmeside de kan tjene penge på.

Du kan udvide det lidt i stil med tv-programmet rabatten - hvor man får masser af gode spare tricks.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 19:40

Hvis jeg må tillade mig at komme med et lidt kedeligt råd.... Man kunne også overveje, at springe "mellemmanden" over og lave sit eget forum.

Man skal naturligvis ikke ignorere eksisterende fora og den goodwill/brugerbase de har opbygget. Det er heller ikke noget man skal bilde sig selv ind er en "nem løsning". Men det undrer mig såre, at social marketing i DK stort set er gået i stå ved "husk Facebook og Twitter" og "husk at deltage i fora". Den slags er utvivlsom yderst værdifuldt. Men skal man sætte tingene lidt på spidsen er det jo dybest set en "armslængde-strategi". Hvorfor ikke få folk ind og være sociale på dit site?

Som sagt er det bestemt ikke et mindre projekt...og det er måske ikke lige relevant for alle mindre virksomheder. Men prøv at tænk lidt over det.... det er noget jeg kan garantere jer for giver pote og jeg kan garantere jer for det er penge godt givet ud, hvis man vælger at få hjælp til sådan en strategi, og vælger den rigtige hjælp naturligvis Geeked

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 14. Oct 09
Skrevet kl. 20:35

Tak for interessante tilbagemeldinger....

Jeg tænkte nemlig jeg ville granske nærmere i muligheden for at liste danske foraer på min hjemmeside, og det er nu bekræftet :-)

Særlig tak til Wonderboy for forslaget om at udvide mit "sortiment". Det tror jeg på er en mulighed for at tiltrække en bredere målgruppe.

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Tilmeldt 14. Oct 09
Skrevet kl. 09:18

Da har jeg lavet et forum som lægger sig op af min blogs tema - har haft dette før, men det var en lidt luset løsning, men nu har jeg fundet en embedded, men dog ganske enkel løsning. Ikke noget fancy, men syntes sidste post (udover min egen) gav mig lyst til at prøve igen. Syntes det var fornuftigt tænkt at puste lidt mere til social interagering på siden og opmuntre til debat. Håber i vil være de første til at lave indlæg. Tager gerne imod yderligere forslag til forbedringer

http://www.pengepaanet.com/p/forum.html

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)