Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg sælge en virksomhedsanalyse?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har lavet en rapport om AC Horsens, og tænker på om den måske kunne sælges til fans eller andre interessenter....? 

Den hovedsagelige grund til at jeg kastede mig over AC Horsens, var fordi at jeg til aktionærmøder ( jeg sidder i repræsentantskabsudvalget i Dansk Aktionær Forening) tit blev spurgt om fodboldaktier var gode aktier at investere i?  Hvilket jeg ikke følte at jeg kunne svare på, da jeg ikke mente, at jeg kendte nok til branchen.

Derfor var det heldigt at jeg rent studiemæssigt, fik afsat tid til at lave en SRP(studieretningsopgave) hvor jeg analyserede og vurderede fodboldvirksomheden AC Horsens og branchen nationalt og internationalt. Yderligere tilføjede jeg egne strategiske forslag til AC Horsens fremtidige strategi, som blev overrakt den samlede bestyrelsen. 

Selve rapporten blev udarbejdet i samarbejde med bl.a. et  bestyrelsesmedlem og en ekspert indenfor sportsindustrien. Hele rapporten kom til at fylde 65. sider, og gav i øvrigt et 12 tal på karaktertabellen( Hvilket jo var glædeligt)

Jeg har så senere hen overvejet, om jeg måske kunne sælge den unikke rapport, til eks. passionerede fans, eller interesserede sponsorer eller det lokale folkeblad.  Men hvad tror i egentlig at man kunne prisfastsætte en sådan rapport til ?  Samt hvordan skulle den distribueres ?

Ved godt det ikke er en særlig informativ tråd - men befinder mig virkelig også i idégenereringsfasenSmile

Fortsat god weekend.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)