Nu har jeg lige kigget lidt hurtigt på siden overordnet set dejlig behagelige farver og intet ping pang for uden konkurrencen.
En anden ting jeg hurtigt lagde mærke til er at under priser kan man ikke booke, dette tror jeg vil få nogen kunder til at forlade siden så for god ordens skyld lav et system så du kan bestille på pris siden og se hvad du har osv. osv. osv.
Blot til orientering så kan man booke maskiner tilbage i tiden. Jeg har lige fået lov at booke en maskine d. 18/11-19/11.
Ellers synes jeg, det er en fin side (bortset fra den kæmpe irriterende reklame). Giv den lidt tid og skaf nogle indgående links, så skal du nok kravle opad. Og måske lidt mere indhold, som det bliver påpeget.
Jeg tog en vilkårlig maskine.. den øverste på siden tror jeg faktisk. Så klikkede jeg bare på 1. november i kalenderen og gik videre - den foreslog selv slutdato 2. november. Og så stoppede jeg. Uanset om dette ville blive fanget senere eller ej, bør man ikke kunne vælge en dato i fortiden i første trin.