Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nogen der vil se på min side (SEO)

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Fra  Compack Aps. Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer.

Jeg har nu fået min site lavet færdig og er klar til noget saglige og konstruktive kritik af den.

Gerne i forhold til både brugervenlighed og SEO.

Hvis nogle af Jer vil prøve at gå helt igennem en bestilling, skriv da venligst i bemærkningsfeltet at det er en amino test, så jeg ikke springer ud og køber skumfiduser for hele avancen. Bemærk ingen testbestillinger efter 1/1-2007 !!! PFT.

Compack pluk og pak lagerhotel

Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager

Fra Lemvig
Tilmeldt 1. Jul 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 18:45
Enkelt og ligetil.
Flot:

Held og lykke med det.

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 22:26
Flot side...

En meget lille ting. Når man bestiller, så faldt jeg over at adresselinjen var http://www.web-ice.dk/slushice1.php
. Det forvirrede mig lidt, da jeg havde bestilt en popcornmaskine (for sjov). Jeg gik tilbage i browseren, da jeg troede jeg havde tastet forkert, men fandt ud af at alle bestillingssiderne hedder noget med skushide1.php

Det er ikke sikkert den "normale" bruger vil opdage det, men det kunne skabe utryghed hos kunden

Anders

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 23:44
Hej

Meget enkel hjemmeside. En god ting efter min mening. Må indrømme, at konkurrence-siden der dukker op er ret irriterende. Det kører ned og op for langsomt. Der går for længe før jeg kommer frem til det der er formålet med besøget, at leje en maskine. Jeg har muligvis overset det, men kan jeg betale over nettet eller skal jeg betale ved afhentning med kontakter eller kort ?

Min mening......håber du kan bruge det til noget :-)

God Aften

Fra frederikssund
Tilmeldt 25. Nov 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 00:50
enkelt!..det tror jeg at mange kan lide!

småting.............du skriver at det er for lejers risiko..og at en maskine koster 13.000kr.........find et forsikringsselskab der vil lave en aftale sådan at kunden kan købe en forsikring for 50 kr eller lign..........13000 kan godt holde nogen væk!

en ting mere.....man kunne forestille sig en flok spejdere eller en vejfest der ville leje hele maskinparken...skal de ikke have et samlet tilbud???

håber dit koncept holder

mvh jan kristensen, nordisk-handelshus

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:38
Hej Poulsgaard

Konkurencer får mig til at løbe skrigende bort
Hvis jeg er den eneste i Danmark, der har det på den måde, så må du undskylde kommentaren.

Måske har potentielle brugere af ismaskiner en forkærlighed for konkurencer?

Jeg ved det ikke, men det ville jeg da undersøge med nogle spørgskemaer.

Indtil det modsatte er bevist, er min mening, at du totalt ødelægger dit primære formål med alt det konkurence f..

Jeg synes, at du skal gøre op med dig selv hvad hjemmesiden skal gøre for dig: Tiltrække spillefugle eller lejere af dit udstyr?

Mvh,

Christian

Fra Brande
Tilmeldt 3. Mar 06
Fra  Compack Aps. Skrevet kl. 14:17
Mange tak for Jeres svar.

Lige en hurtig forklaring til konkurrencen der kun løbet til 1/1: Den falder sammen med et offline reklame fremstød, der gerne skulle få nogle af de lokale ind på siden, således kendskabet stiger en smule.

Hvad med SEO delen er der nogle der har nogle gode forslag til forbedringer, idet jeg ligger noget bagefter de firmaer jeg eller sammenligner mig med.

Edit: staveplade

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:35
Jeg ville også mene du skulle fjerne den popup. Den er kun til irritation for brugerne. Mener dog godt du kan have en konkurrence side.

Mht. SEO så kunne du godt bruge noget mere indhold. Jeg ville bl.a. starte med at lave en side til hver af dine maskiner (slushice, softice og popcorn) hvor jeg havde fx slushice i titel, meta beskrivelsen, overskrift, og flere gange i en tekst du skriver. Og linke til siden fra forsiden med slushice som anker.

Du kan selvfølgelig også skaffe relevante link til din side.

Mvh,
Rasmus

Fra Brande
Tilmeldt 3. Mar 06
Fra  Compack Aps. Skrevet kl. 14:48
Med slushice som anker ?

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 26