Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige VIP billetter :D

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Jeg på det seneste undersøgt de danske aktier efter hvem der gav de bedste aktionærgoder, og kommet frem til at hvis man er interreseret i fodbold + at forbedre sit netværk, så er AC Horsensm måske et lukrativt bud på opfyldelse af begge mål.

I kender måske de klassiske aktionærgoder fra FCK, BIF eller AGF hvor man køber X antal aktier og så får man 2 billetter til en kamp om året, som klubben selv vælger. I AC Horsens er det dog anderledes, da man kan købe 10.000 aktier (hvilket lige pt. koster 75.000kr) hvilket giver et VIP årskort,  Nu kender jeg ikke helt de forskellige sponsorpriser rundt om i landet, men tror virkelig at der her er tale om en fordelagtig handel for investorene ( så længe at kursen er så lav ! )

Synes bare lige at det måske interresant for folk der bor i midtjylland området, der stadig gerne vil se SAS liga fodbold. Hvilket nok vil ske i Horsens, da de er 99% sikre på oprykning. For det er jo lidt trist at se 1. divisons fodbold i Vejle eller Aarhus, når de nu er rykket ned. 

Kom igen GF haha

Læs selv mere på klubbens hjemmeside: AC Horsens Aktionærgoder

En anden sej aktie, som også er værd at tage med var Royal unibrew, hvor der er fri bar til deres generalforsamling - Dem har jeg selv aktier i Big Smile  

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)