Nu er jeg blevet langturspendler her for en måned siden, og kommer dermed for alvor ud i trafik. Her tænker jeg Køgebugt motorvejen i myldretiderne. Lidt træls, men man må jo tage arbejder der hvor det er i disse tider. Nå, men så er det jo jeg tænker at især her i tæt myldretid så er det da møgirriterende dem der ik kan finde ud af at holde bare lidt afstand!
Du kan jo bare overholde færdelsloven og holde til højre, så er dit problem løst. Så slipper dem af os der hader den type bilister, som også er den der oftest tipper på bremsen når deres blodtryk kommer over 150 på grund af en afstand på mindre end 10 meter..
HOLD TIL HØJRE! 
Trådstarter beklager sig over at folk ikke holder afstand, specielt når der er tale om kødannelse, hvorfor han kommer med en idé til hvordan det kan undgåes. Og så foreslår du at han overholder færdselsloven og holder til højre? Der er noget, der ikke stemmer her? 
On topic:
Når folk ligger tæt bag én på motorvejen skyldes det enten ren irritation (årsag kan være mange), eller at vedkommende ikke er opmærksom på det. Din idé vil selvfølgelig være behjælpelig mod de sidstnævnte, men ikke rigtig mod dem som er bevidste om deres meget kort afstand, til din frustration. Jeg vil foreslå en opfindelse, der udsender et kraftigt hvidt lysspot ud af baggrunden, og dermed forhinder den bagvedkørende i at kunne se noget, og må dermed på refleks træde på bremsen. Det er næppe en lovlig opfindelse, og er helt sikkert til skade for vedkommende bag og alle andre, men det vil helt sikkert løse dit problem :-)