Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor langt tilbage kan jeg trække udgifter?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er stadig i opstarten og bliver klogere Smile

Når jeg første gang næste år gør op for dette år, kan jeg så medtage udgifter der er købt tidligere og hvor langt tilbage?

Tænker på mine maskiner og min pc.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:05

solstraale:

Når jeg første gang næste år gør op for dette år, kan jeg så medtage udgifter der er købt tidligere og hvor langt tilbage?

Hej

Nu har vi hilst på hinanden før Wink

Hvis du ikke bliver momsregistreret, så er der i realiteten ikke nogen registrering for starten af virksomheden, hvorfor hele året kan medtages.

Hvis du bliver momsregistreret, er din virksomhed på begyndt på registreringsdagen, men SKAT godkender normalt omkostninger m.v., som er afholdt umiddelbart op til virksomhedens start, ca. 3-6 mdr. er min erfaring.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 21:15

Tonny Skov Pedersen:

solstraale:

Hej

Nu har vi hilst på hinanden før Wink

Hvis du ikke bliver momsregistreret, så er der i realiteten ikke nogen registrering for starten af virksomheden, hvorfor hele året kan medtages.

Hvis du bliver momsregistreret, er din virksomhed på begyndt på registreringsdagen, men SKAT godkender normalt omkostninger m.v., som er afholdt umiddelbart op til virksomhedens start, ca. 3-6 mdr. er min erfaring.

Hilsen

Tonny

Det var vi - må da håbe jeg en dag kan give svar, nogen af en ubalance vi har os lige nu Wink

Mine ting er købt før i år, men så ville jeg kunne trække ting køber fra juli-decmber fra næste år..

Jeg skal ikke moms registreres.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)