Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vil gerne have lidt feedback på min hjemmeside, så jeg ved hvad jeg kan gøre bedre.

Venlig hilsen

Birgitte Evelyn

www.evelyn-art.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:12

Den står og loader i 12 sekunder før den kommer frem her... det kunne være man skulle kigge på det. :)

Ellers er jeg ret vild med designet. Godt lavet.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 12:12

Hej

Bliver bare lige en omgang "drive-by feedback".... Er det bare hos mig eller er den utroligt lang tid om at loade?

Nå...bortset fra det ser den umiddelbart fin ud. Det eneste der virkeligt skar mig i øjnene var det ekstreme erotik-overkill, der er. Her tænker jeg på selve ordet "erotik"... Jeg antager det er noget SEO, der ligger til grund for at "erotik" er nævnt 723 gange i hver sætning? Men hvorom alting er kunne man måske løse den opgave lidt mere elegant - hvad med f.eks. at kalde dit nyhedsbrev for dit "erotiske nyhedsbrev". Så har du fået skudt et "erotisk" ind på siden uden det virker malplaceret :)

Men ellers en fin side... Jeg havde måske overvejet nogle lidt varmere farver, når nu temaet er erotik. Men det kan godt være det bare ville blive lummert?

P.S. Og så skulle man måske også lige kigge lidt på logoet... Men ellers et rigtigt fint site Yes

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:17

Siden har et flot design! Enig med de der har skrevet før mig, det tar meget lang tid at loade siden, og ordet 'erotisk' er lidt overbrugt. Men ellers, flot side.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 15:32

Helt enig i hvad der er sagt indtil nu. Den er især helt gal med loadtiden.

Du skal også have kigget på dine titles. "Forside" giver ikke meget juice på google..

Generelt er siden virkelig flot grafisk, men der er et par svipsere: logoet og de to malingklatter øverst til højre.

Første del af logoet fungere formmæssigt fint nok. Det er dog meget kantet og den manglende skygger under y'et gør det tydeligt hvor billedets kant er. Det kunne desuden godt have en farve som stod i skarpere kontrast til resten af designet.

Anden halvdel af logoet lider af en træls standardindstillet outer glow.

Malingklatterne ser også ud som om, de har fået en standardindstillet blending option. Det ser ret amatøragtigt ud, og jeg kan ikke helt se, hvorfor de skal være der.

Når disse småting er kommet på plads, står du med et rigtigt lækkert website!

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 15:35

Flot design, synes dog at der godt kunne gøres lidt mere ved logoet..

Men som de andre siger, er siden MEGET lang tid om at loade..

iPadfan.dk - Apple iPad Community. Læs guides som: Køb iPad

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 15:45

Loadtiden er virkelig elendig, og hvis jeg kom ind på sådan et site hvor jeg skulle vente 10 sekunder inden siden lavede noget hver gang vil jeg hurtigt forlade den igen.

Selve designet synes jeg virker lidt rodet, selve opbygningen er fin, men logo, baggrunden og din linie i toppen ville jeg arbejde noget mere med.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 17:09

Rigtig flot side. men ja nu så jeg kun forsiden fordi den tager en krig. du er nok nød til at få styr på det ellers så forsvinder kunderne før de rigtig får set din site. og det syntes jeg sku er trist for det ser godt ud.

mvh

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)