Hejsa Jeg har fået lavet mig en lille blog på www.kennethboysen.dk og håber at i kan guide mig lidt. Siden levere ganske gratis af mig og derfor vil jeg ikke bare betale andre, som jeg gøre med fx. min shop. Jeg prøver at lave det selv. Jeg har nogle forskellige problemer, som jeg håber I kan hjælpe mig med: 1. Jeg kan ikke ligge plugins på systemet, da det er surftown. Har dog set mange andre hvor det virker, så det må være mig der er et fjols. 2. Linksene jeg laver bliver ikke klikbare. Skal der plugin til dette? Håber i an hjælpe, så jeg kan give dem der læser en bedre oplevelse. Jeg har masser af plugins der skal på, nyhedsbrev, analytics og meget mere, men serveren er ikke til at arbejde med :) |
Hej Boysen,
Kan vist hjælpe dig lidt på vej..
1. Jeg har i lang tid kørt med Wordpress på Surftown, hvis du benytter en FTP client istedet for Surftown FTP program er det intet problem at ligge Plugins ind. Kan anbefale dette FTP program fra Coffecup http://www.coffeecup.com/free-ftp/ det er gratis og rigtigt godt. Igennem en FTP client ligger du bare det plugin "mappen" (udpakket) ind i Wordpress plugin mappe og så virker det..
2. Links burde virke når du har lavet det, så det forstår jeg ikke.
3. Den korte tekst på forsiden, tager bare en resume af dit rigtige indlæg og Widget tager indlægs titlen.
4. Forstår jeg ikke hvorfor den gør.
Håber jeg kunne hjælpe en smule :)
Med venlig hilsen
Lasse Vesterskov