Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Marketing og julekort - gode oplevelser

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

I denne juletid har der været nogle indlæg omkring julekort.
Jeg har nu læst ordet billigt et par gange i forskellige sammenhænge og får derfor lyst til at kommentere det.

Når vi som virksomheder sender julekort ud af huset, bruger dyr porto, medarbejdere og tid, så har jeg svært ved at forstå at det vigtigste er det, at selve kortene er billige.

Som kunde til forskellige firmaer har jeg selv modtaget nogle af disse kort. Jeg synes, det føltes upersonligt og at det i det hele taget virkede som uengageret reklame. Og vi får så meget ligegyldigt i forvejen.
Men jeg har også fået sjove og smukke hilsner, som jeg stadig gemmer.

Jeg synes, at virksomheden skal tænke i markedsføring, når man sender julekort ud. Det er endnu et sted, hvor man viser hvem man er, hvad man står for og hvordan man opfatter sine kunder. Er vi til billig - billig løsninger eller vil vi have kvalitet og personlighed? Vil vi have standardprodukter eller produkter, som også indeholder en oplevelse.

Her er mit forslag: Brug for eksempel en illustrator eller kunstner til at fremstille noget specielt til virksomheden. Eller købe kort der passer til din virksomhed. Jeg erkender, at virksomheder er meget forskellige og det der passer til den ene virksomhed passer ikke til den anden. Men brug denne lejlighed til at gøre et bevidst valg i stedet for at overlade det til en enkelt tilfældig persons smag.

Hvorfor ikke give jeres kunder en smuk, sjov og sanselig oplevelse? Så har dit materiale har meget større chance for at blive taget frem igen. Så er der en chance for at I blive husket på den gode måde.

Hvis du ikke har råd, så find på noget helt andet.

Jeg er designer, illustrator og kunstner som har fremstillet nogle kort, som er meget anderledes og de er ikke billige. De er trykt på noget godt papir, det hører en skøn kuvert til og jeg har brugt tid på at skabe noget som er helt anderledes kort. Se hvordan på adressen:www.visualangels.com/shop/julekort/julekort.asp

Men lad mig høre hvordan I rundt omkring i virksomhederne gør og hvad I tænker omkring markedsføring og julekort. Det er altid godt at blive klogere.

Bedste hilsner
Dorte

www.visualangels.dk og www.visualangels.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)