Hej alle aminoer, Jeg lancerer i dag et nyt kvindeforum på facebook. Facebookprofilen primadonnaprojektet er en del af et samlet kvindeunivers som bliver lanceret i løbet af de næste uger, og i den forbindelse vil jeg høre om der er nogen, der har lyst til at gå ind og se på min facebookprofil og melde tilbage med inspiration, ris og råd. Her lidt om det samlede koncept: Inspirationen til Primadonnaprojektet er kommet af mine mange års erfaringer fra veninder og kolleger, om hvor selvudslettende, opofrende, anonyme og ydmyge kvinder anno 2010 desværre stadig kan være.En dag besluttede jeg at nok var nok, nu skulle jeg give mine erfaringer fra mit eget liv videre, så andre kan få glæde af det i deres liv. Jeg har i de sidste år researchet i fagfolks forskningsresultater samt lyttet til hundredevis af andre kvinders livserfaringer således, at jeg kunne skabe et koncept, som er underbygget og veldokumenteret og på samme tid let at anvende i praksis. For vi kvinder har jo travlt med alt muligt andet end os selv!
Missionen med Primadonnaprojektet er at skabe:”En bølge af inspiration samt konkrete værktøjer til, hvordan man som kvinde får meldt sig ud af flinkeskolen og får taget hul på sit nye liv, som en hel ny kvinde, som tør sælge sig selv og har det godt med det - gennem ny gennemslagskraft og selvtillid…” Og Hende kalder jeg for PRIMADONNA |
Nyt kvindeforum Primadonnaprojektet
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)