Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring som webredaktør søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg går med en drøm om at starte som Freelance webredaktør, da det er et fag, som har min store interesse, og som jeg derfor med begejstring har arbejdet med på frivillig basis i over 10 år.

For at tage skridtet fuldt ud som professionel webredaktør, føler jeg dog, at jeg bør tilegne mig noget relevant webredaktions arbejde fra erhvervslivet.

Derfor har jeg taget den beslutning at i en periode  stille mig gratis rådighed for interesserede virksomheder. Dette er simpelt hen for at erfare, hvad jeg kan forvente af krav virksomhederne vil stille til mig, og ikke mindst  for selv at mærke hvilket "niveau" jeg befinder mig på.

For at lige at præcisere hvad jeg tilbyder 

•Skrive nyheder
•Skrive artikler
•Tage billeder
•Redigere billeder til web
•Læse korrektur
•Skrive nyhedsbreve

Jeg forestiller mig, at tilbudet kunne være relevant for mindre virksomheder ,som ikke selv har tiden til at holde deres hjemmeside ajour.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:22

Hej Morten,

Smid mig lige en mail på kim(a)b-web.dk ;-)

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 11:25

Jeg har et rigtig godt tilbud til dig, hvor du kan opbygge kontakten til en en masse potentielle kunder.

Fang mig på rasmus@hoeks.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 11:28

Hej Morten

Det ser ikke ud til, at du har slået "Privat besked" til under dine profilindstillinger.

Jeg vil meget gerne have en snak med dig. Du er velkommen til at skrive på joachim (at) loevgaard.dk

Ha' en god dag.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)