Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig reklame - målgruppe unge mennesker

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer Big Smile.

Jeg har sidste skoledag på fredag, og jeg har endnu ikke fundet ud af hvad jeg skal have på af udklædningstøj, har ikke de vilde idéer.

Så derfor vil jeg da lige give Jer muligheden for at få lidt billig reklame, hvis I har målgruppen med de helt unge mennesker.

Fra klokken 07:00 om morgenene til klokken 12:00 vil jeg være på min skole, hvor der er godt og vel 700 elever.

Her vil der være en meget stor garanti for at samtlige elever ser din reklame, da jeg går rundt iblandt dem og kaster med karameller og sprøjter dem til med vand Wink.

Efter cirka klokken 12:00, vil vi tage til en lille "fest" med resten af 9. klasse i Sønderborg kommune, så der kommer sikkert en hel del mennesker.

Plus at vi sikkert også går et par ture igennem byen.

Jeres reklame havde jeg tænkt mig skulle være på en t-shirt/trøje men har i andre idéer er jeg også frisk på det Smile.

Så der er her en mulighed for at blive set af en hel masse mennesker til billige penge.

Lad os lave en lille auktion, den starter ved 1 kr, og slutter tirsdag den 25. maj klokken 24:00 Smile

Så skynd Jer at byde!

Det eneste I skal gøre hvis I vinder auktionen, er at sende mig en t-shirt/trøje med Jeres reklame på.

P.s hav en super god dag Smile

Med venlig hilsen

Kasper Skovhøj Dinsen

kasperdinsen(snabela)gmail.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)