Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er faceliftapps.com ?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 22:36

jeg bruger gmail, det ser ud til spamfighter kun virker i outlook..

jeg må lige have undersøgt nærmere

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 14:28

Du er sikker på, at der ikke er mulighed for at afmelde dig i bunden af de mails, de sender?

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:43

Mattias Skovhøj:

Du er sikker på, at der ikke er mulighed for at afmelde dig i bunden af de mails, de sender?

Hej Mattias,

Mange spam mails er også phishing mails.
Aktivering af links til afmelding af nyhedsbrev eller notifikation kan måske medføre download af malware.

Derfor vil jeg anbefale Mikkel ikke uden videre at benytte en eventuel "afmeld" knap. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 14:48

Jeg tror ikke, at det er spam/phishing, hvis det vitterligt er en mail fra facelift apps. De laver ret mange af de store facebook applikationer i Danmark etc.

Meen, det kan jo selvfølgelig være et scam.  Jeg kan bare ikke lige se, hvorfor store spammere skulle kende facelift, som i international spam-sammenhæng må siges at være en forholdsvist lille spiller.

JEG tror, at trådstarter har deltaget i en facebook applikation, og i den sammenhæng sagt ja til at opgive sin e-mail adresse til udvikleren af applikationen, og måske samtidig sagt ja tak til nogle betingelser, at de måtte bruge den til at sende den her slags mails. Det lyder dog mærkeligt, at der kommer så mange - men mine alarmklokker ringer af to årsager: Gmails spamfilter er RIMELIG kritisk indstillet, og hvis afsenderen slutter på @faceliftapps.com, så vil jeg næsten gå så langt som at sige, at det helt sikkert ikke er spam, hvis den ryger i indbakken! Smile (jeg er ret sikker på, at de har styr på spf records, reverse dns og den slags..)

EDIT: Se lidt mere her: http://cmnetwork.dk/page.asp?id=173&kategori=Selskaber 

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:11

Mattias Skovhøj:
Det lyder dog mærkeligt, at der kommer så mange - men mine alarmklokker ringer af to årsager: Gmails spamfilter er RIMELIG kritisk indstillet, og hvis afsenderen slutter på @faceliftapps.com, så vil jeg næsten gå så langt som at sige, at det helt sikkert ikke er spam, hvis den ryger i indbakken!

Ved nogle af de mest "kendte" og omfattende phishing kampagner i Danmark i nyere tid - f.eks. den mod PBS og den mod Danske Bank, er mails også endt i indbakkerne hos blandt andet Gmail-brugere.

Jeg siger ikke, at den mail Mikkel har modtaget er phishing, blot at ukritisk at benytte "afmeld" knappen på spam mails kan være en rigtig dårlig idé. Skype-Smile

Find mig på LinkedIn

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 16:54

Hej Mattiahs og John

Jeg har trykket på afmeld knap, men mailen fortsætter i min indbakke, ved at blive sindsyg af den..

SLettet alt muligt på facebook, men den er der stadig

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)