Ja, du bør få dig et ordentligt spamfilter til din mail.
|
jeg bruger gmail, det ser ud til spamfighter kun virker i outlook..
jeg må lige have undersøgt nærmere
Ja, du bør få dig et ordentligt spamfilter til din mail.
|
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
jeg bruger gmail, det ser ud til spamfighter kun virker i outlook..
jeg må lige have undersøgt nærmere |
Du er sikker på, at der ikke er mulighed for at afmelde dig i bunden af de mails, de sender? |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
Hej Mattias, Mange spam mails er også phishing mails. Derfor vil jeg anbefale Mikkel ikke uden videre at benytte en eventuel "afmeld" knap. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn
Jeg tror ikke, at det er spam/phishing, hvis det vitterligt er en mail fra facelift apps. De laver ret mange af de store facebook applikationer i Danmark etc. JEG tror, at trådstarter har deltaget i en facebook applikation, og i den sammenhæng sagt ja til at opgive sin e-mail adresse til udvikleren af applikationen, og måske samtidig sagt ja tak til nogle betingelser, at de måtte bruge den til at sende den her slags mails. Det lyder dog mærkeligt, at der kommer så mange - men mine alarmklokker ringer af to årsager: Gmails spamfilter er RIMELIG kritisk indstillet, og hvis afsenderen slutter på @faceliftapps.com, så vil jeg næsten gå så langt som at sige, at det helt sikkert ikke er spam, hvis den ryger i indbakken! |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
Ved nogle af de mest "kendte" og omfattende phishing kampagner i Danmark i nyere tid - f.eks. den mod PBS og den mod Danske Bank, er mails også endt i indbakkerne hos blandt andet Gmail-brugere. Jeg siger ikke, at den mail Mikkel har modtaget er phishing, blot at ukritisk at benytte "afmeld" knappen på spam mails kan være en rigtig dårlig idé. |
Find mig på LinkedIn
Hej Mattiahs og John
Jeg har trykket på afmeld knap, men mailen fortsætter i min indbakke, ved at blive sindsyg af den.. SLettet alt muligt på facebook, men den er der stadig |